-
X-Received: by 10.49.104.83 with SMTP id gc19mr4922qeb.12.1378984076888; Thu, 12 Sep
2013 04:07:56 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.104.83 with SMTP id gc19mr4922qeb.12.1378984076888; Thu, 12 Sep
2013 04:07:56 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!b4no13408122p
bq.1!news-out.google.com!z6ni46734pbu.0!nntp.google.com!y3no18817041pbx.0!postn
ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 12 Sep 2013 04:07:56 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <l0s6r2$7p8$1@news.icpnet.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.192.12;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.175.192.12
References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
<l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
<l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
<l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
<7...@p...pl.invalid>
<l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
<5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<l0qt9m$nmt$1@speranza.aioe.org> <l0qvvj$mvq$1@news.icpnet.pl>
<7...@p...pl.invalid>
<l0s6r2$7p8$1@news.icpnet.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
From: k...@g...com
Injection-Date: Thu, 12 Sep 2013 11:07:56 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504231
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 12 września 2013 12:59:50 UTC+2 użytkownik Refleksyjny napisał:
> W dniu 2013-09-12 09:35, RoMan Mandziejewicz pisze:
>
> > Hello Refleksyjny,
>
> >
>
> > Thursday, September 12, 2013, 1:56:39 AM, you wrote:
>
> >
>
> > [...]
>
> >
>
> >>>>> wysoki, więc 30KM (stałe!) z takiego silnika spokojnie pozwala na
>
> >>>>> komfortową jazdę z dużymi prędkościami.
>
> >>>> Zartujesz ? 30KM starczy na jakies 100-120km/h.
>
> >> Przecież 30KM to dużo!
>
> >
>
> > [...]
>
> >
>
> >> A ten parowy Doble z 1924 roku jeździ obecnie (6 egzemplarzy się
>
> >> zachowało) jak doczytałem nawet z prędkościami do 190km/h na prostej
>
> >> asfaltowej autostradzie, a 140km/h to ze spokojem wyciąga.
>
> >
>
> > Znowu usiłujesz tworzyć nową fizykę?
>
>
>
>
>
> Umiesz czytać po angielsku? masz cytat wklejony w treść mojego
>
> poprzedniego postu.
>
> Taka jest właśnie charakterystyka silnika parowego który napędza
>
> BEZPOŚREDNIO koła pojadu, że nie ma strat na przełożeniach i cała moc
>
> jest dostępna od razu, od 0,01 RPM, lub inaczej od 0-140 km/h i służy do
>
> napędzania, a nie jest cześciowo marnowana na skrzyni biegów, wale
>
> napędowym itd!
>
> To co piszesz dotyczy silników spalinowych, gdzie jak auto nie ma tych
>
> 90KM to jest słabe. Ale to jest 90KM tylko na określonych (z reguły
>
> maksymalnych) obrotach! Podczas normalnej jazdy używasz ułamka mocy
>
> maksymalnej silnika, czyli z reguły właśnie np te 20-30KM, które w
>
> silniku parowym są dostępne cały czas. Od startu do maksymalne prędkości.
>
>
>
>
>
> >> accelerated from 0 - 75 mph (121 km/h) in 10 seconds.
>
> >
>
> > To wymaga 113kW mocy ŚREDNIEJ! To jest ponad 150KM
>
>
>
> Najwidoczniej się całkowicie mylisz, skoro steamer rozpędza się mając
>
> silnik o mniejszej mocy. Moment obrotowy od zerowych obrotów w silniku
>
> parowym jest tak wielki, że generuje przyśpieszenie.
>
>
>
>
>
>
>
> > Przestań bredzić o 30KM, bo to już dawno przestało być śmieszne.
>
> >
>
> > [...]
>
>
>
> Sam bredzisz. Nie masz wiedzy o parowych silnikach. Myślisz, że wszystko
>
> co wiesz o spalinowych odnosi się też do parowych.
Ograniczeniem dla silnika parowego jest wytwornica pary. Nie da się w samochodzie
osobowym zainstalować kotła potrafiącego wygenerować 30kW w 200ms.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.13 13:15 Jan Koval
- 12.09.13 13:39 k...@g...com
- 12.09.13 13:45 bma
- 12.09.13 13:46 Jan Koval
- 12.09.13 13:55 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 13:55 Jan Koval
- 12.09.13 13:58 Jan Koval
- 12.09.13 14:05 Jan Koval
- 12.09.13 14:18 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 17:06 Marcin N
- 12.09.13 17:06 Marek Dyjor
- 12.09.13 17:10 Marek Dyjor
- 12.09.13 17:16 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 17:18 Marek Dyjor
- 12.09.13 17:19 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?