eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Date: Thu, 12 Sep 2013 08:54:32 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <l0rof7$2re$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <l0qeuo$1ng$1@news.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.35.41.6
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1378968872 2926 193.35.41.6 (12 Sep 2013 06:54:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Sep 2013 06:54:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:17.0) Gecko/20130510 Thunderbird/17.0.6
    In-Reply-To: <l0qeuo$1ng$1@news.icpnet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504180
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11.09.2013 21:06, Refleksyjny pisze:
    > Jako podsumowanie tematu dodam osobistą refleksję o historycznych
    > przyczynach zaniechania rozwoju silników parowych w napędzie
    > automobilowym. W latach 30 zeszłego wieku cena benzyny była tak niska,
    > że silniki spalinowe ciężarówek i samochodów osobowych mogły być i były
    > bez przeszkód rozwijane pomimo ich wielkiej paliwożerności. cenowo przez
    > to wyparły parowe. mister Ford się do tego wydatnie przyczynił, bo

    Gdyby była to wyłącznie kwestia ceny paliwa, to co za problem zrobić
    silnik parowy opalany benzyną a nie węglem, hmm?

    Tandetny argument spiskowy.

    [ciach]

    > A co do kosztów dodatkowych - nie ma w przepisach podatkowych o akcyzie
    > mowy o doliczaniu akcyzy do napędzania parowca na kołach, jest mowa o
    > paliwie napędowym silników spalinowych tylko.
    > Po pierwsze - w drogowym parowcu palenisko znajduje się poza silnikiem,
    > a więc nie podlega to akcyzie. :)
    > Po drugie - silnik parowy jest na parę wodną, więc akcyzę w % można
    > sobie doliczyć do kosztów wody :)

    Doczytaj sobie przepisy, bo póki co widać, że znasz je równie słabo jak
    fizykę (to w kontekście twoich pień o Łągiewce).

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: