  • 1. Data: 2024-06-23 09:47:01
    Temat: chcę od życia czegoś więcej
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ide na Facebooka ;)

    Nic nie piszecie to zabieram się.
    Idę rozpoznać pokolenie Z (i ich zdupy problemy).

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2024-06-23 10:56:39
    Temat: Nareszcie
    Od: _Master_ <...@...pl>

  • 3. Data: 2024-06-23 21:19:19
    Temat: Re: Nareszcie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v58o07$riv$1@news.chmurka.net>
    user _Master_ nic nie pisze:

    > pustka pomiędzy uszami

    co KF się zepsół w Thunderbirdzie? :)

    Score:: =-9999
    From: PiteR

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 4. Data: 2024-06-24 15:58:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.06.2024 o 21:19, PiteR pisze:

    > Score:: =-9999
    > From: PiteR

    Coś najebałeś, bo nie działa.;)

  • 5. Data: 2024-06-25 15:17:21
    Temat: Re: chcę od życia czegoś więcej
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > ide na Facebooka ;)

    Poziom cię zaskoczy, niemiło :)

    Co mądrzejsi już się z fb zawinęli.

    --
    - Zajączku, dlaczego masz takie krótkie uszy?
    - Bo jestem romantyczny.

  • 6. Data: 2024-06-25 17:33:56
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Co mądrzejsi już się z fb zawinęli.

    A najmądrzejsi nawet tam nie włazili ;-)

  • 7. Data: 2024-06-26 01:10:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:37477cc6-6ee8-4a0d-9e64-d72054e869fd@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Poziom cię zaskoczy, niemiło :)
    >
    > Co mądrzejsi już się z fb zawinęli.

    to gdzie teraz się siedzi? :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 8. Data: 2024-06-26 01:16:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.06.2024 o 01:10, PiteR pisze:

    > to gdzie teraz się siedzi? :)

    Ja siedzę na działce i zbieram ogórki :) Wchuj lepsze niż obrazki
    ogórków na FB :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2024-06-26 01:28:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v5fj5p$3bbgi$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Ja siedzę na działce i zbieram ogórki :) Wchuj lepsze niż obrazki
    > ogórków na FB :D

    :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 10. Data: 2024-06-26 07:53:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Wchuj lepsze niż obrazki
    > ogórków na FB :D

    I jaka rozdzielczość i FPS ;-)

    Ja to chyba już przedawkowałem komputery bo zdarza mi się zachwycać
    jakością obrazu w "realu" a nawet czasem mam ochotę nacisnąć Ctrl+z ;-)