eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychce kupić samochód który stał przez 2 lata niejeżdżony na parkingu - zagwozdki z ubezpieczeniemRe: chce kupić samochód który stał przez 2 lata niejeżdżony na parkingu - zagwozdki z ubezpieczeniem
    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chce kupić samochód który stał przez 2 lata niejeżdżony na
    parkingu - zagwozdki z ubezpieczeniem
    Date: Thu, 15 Dec 2011 15:04:47 +0100

    Am 14.12.2011 20:52, schrieb Liwiusz:

    > Tak to działa. Posiadacz jest zobowiązany wykupić OC.
    >
    > Dlatego zamiast pożyczać i być posiadaczem, lepiej być dzierżycielem.

    Nie każdy posiadacz musi wykupić OC. Na przykład dzierżyciel też jest
    posiadaczem (zależnym). Tak samo mój syn, jak pożyczy mój samochód jest
    jego posiadaczem (pełni faktyczną władzę nad ww samochodem), a nie musi
    mieć OC (bo ja je mam, też na osoby obce). Jak już dzielisz włoski, to
    proszę dokładnie.

    Waldek