  • Data: 2012-01-14 14:07:05
    Temat: Re: chamstwo na grupie
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 Jan 2012 17:29:13 -0800 (PST), marek augustynski napisał(a):

    > Współczuć możesz rannemu psu, a nie komuś z kogo się wyśmiewasz.
    > Posiadanie pasji wyklucza wartościowanie. Kończą i zaczynają to się
    > bzdury.

    Nie mam nic przeciw pasjom... raczej przeciw obsesjom.

    > Fotografia jest drobnym elementem, tak samo jak każde inne zajęcie.
    > Jeśli ktoś jest w stanie powiedzieć, że coś jest jego życiem, to
    > powinieneś się zamknąć i tylko mu przyklasnąć, bo znaczy to dokładnie
    > tyle co "życie jest moim życiem".

    Ty piszesz o ludziach którzy fotografują między innymi zajęciami i z tego
    składa się życie. Ja piszę o ludziach, którzy swoje życie podporządkowują
    fotografii.
    Japończycy potrafią robić jedną czynność w nieskończoność dopracowując ją
    tak że oni i ta czynność to jedno. Ale to zdegenerowany naród.

    Pozdrawiam,
    Henry