  • Data: 2012-01-15 17:21:10
    Temat: Re: chamstwo na grupie
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Jan 2012 13:55:09 -0800 (PST), marek augustynski napisał(a):

    > A bo jak słyszę takie coś, że "fotografia przestaje być centrum a
    > wraca na swoje miejsce - jako uzupełnienie" od razu mi się nóż
    > otwiera. Fotografia tak jak i inne dziedziny jest osadzona w myśli.
    > Zgadzam się, że przez lata bywała na nieswoim miejscu, ale nie zgadzam
    > się, że jest uzupełnieniem. Ona stanowi jakieś tam centrum, jedno z
    > wielu.

    Fotografia w myśli? Rozumiem fotografia jak sposób ujawnienia swoich myśli,
    przekazania ich, czy choć utrwalenia czegoś co wyzwoli jakieś myśli. No ale
    "w myśli"?
    Fotografujesz dlatego że inaczej się nie da czegoś uzewnętrznić, a nie
    dlatego że akt fotografowania nadaje jakiś sens obiektowi czy zdarzeniu.

    Pozdrawiam,
    Henry