eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyceny tesli 3s › Re: ceny tesli 3s
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mi
    ch.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: ceny tesli 3s
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <0...@g...com>
    <17mv51ksdsygf$.dlg@myjk.org> <4...@m...org>
    <q5c1v8$8kv$1@dont-email.me> <1du8s62ztm7wp$.dlg@myjk.org>
    <q5c8mb$js5$1@dont-email.me> <17a91zgnafsr4$.dlg@myjk.org>
    <q5e4cl$qrj$1@dont-email.me>
    Date: Sun, 3 Mar 2019 14:41:06 +0100
    Message-ID: <6...@m...org>
    Lines: 124
    NNTP-Posting-Host: 83.31.135.126
    X-Trace: 1551620466 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 517 83.31.135.126:9464
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 7088
    X-Received-Body-CRC: 1304635910
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651395
    [ ukryj nagłówki ]

    Sat, 2 Mar 2019 15:36:04 +0100, ToMasz

    > o ile dobrze widzę, Bolko zauważył ze Tesla wiąże się ze strasznymi
    > wydatkami. tym bardziej dla niego, domyślam się że Polaka.

    Polacy także kupują samochody za 200+ tys. Powiem więcej, jest ich niemało.
    Nie kupują elektryków, bo to Polacy, 50 lat za murzynami a część nie kupuje
    bo nie ma ich gdzie ładować.

    > Ja w którymś z poprzednich wątków, zauważyłem że Tesle się palą, a
    > przynajmniej jedna się w Polsce spaliła. W podsumowaniu zauważyłem że
    > jedna sztuka to słaba próba statystyczna, ale ta jedna sztuka to jednak
    > problem którego nie da się nie zauważyć.

    To napisałeś jak już ci się dupa paliła, gdy w końcu zauważyłeś że palnąłeś
    głupotę opierając swoją statystykę na 1%.

    > Ty w tym wątku wskazałeś przykład _jednej_ taksówki, który

    Są prowadzone statystyki zużycia baterii i potwierdzają ten przypadek, tj.
    że spadek pojemności nie przekracza 15% po 5 latach -- bo to nie jest
    jedyna jeżdżąca Tesla, tak samo jak w porównaniu palących się samochodów
    podany przez ciebie przypadek nie występował w stosunku 1:300 tylko 1:5000
    i był to stosunek LEPSZY niż w przypadku samochodów spalinowych.
    Manipulancie przebrzydły.

    > - dalej tak uważam - jest fake newsem, albo półprawdą.

    Udowodnij.

    > Przepraszam, ale gówno zarobiła.

    Liczby podaj!

    > Jak chcę zarobić na taksówce, to kupuje stare auto,
    > tanie, tanio robiące kilometry, czyli teraz coś na gaz,

    Jak już korzystam z taksówek, to wzywam sobie np. EcoCar -- tam mają nowe,
    zadbane, czyste, samochody, ze śledzeniem samochodów w apce, a nie stare
    śmierdzące zagazowne kapcie które niewiadomo kiedy dojadą. I tak sobie
    patrzę, że też kupili Teslę. No, idioci. Ale czemu mam nie jechać sobie
    komfortową Teslą, skoro kosztuje tyle samo, a może i mniej niż hałasujący
    trup?

    > a 5 lat temu jeszcze można było pomyślec o dieslu.

    Yhy, szczególnie w tych miastach, gdzie są zielone strefy z pewnością byś
    sobie pośmigał jakimś kopcącym bieda-złomem.Przyjmij do wiadomości,
    żeprowadzenie interesu opiera się na paru innych rzeczach niż tylko
    robienie wszystkiego najtaniej.

    > Gówno klienta obchodzi jakim samochodem jedzie.

    Mnie interesuje. Tak samo jak interesuje mnie jaki ja mam samochód, jaki
    mam dom, jakie mam ubranie, etc. No oczywiście, są tacy co mają to w nosie.

    > Zakładając że po mieście jedziesz ze średnią maksymalną 30km/h,
    > auto musiałoby cały czas wozić klientów, bez stania na postoju.
    > To jest teoretycznie możliwe, ale żaden ale to żaden realny
    > biznesplan nie bierze takich realiów pod uwagę.

    Naucz się liczyć a raczej przestań znowu manipulować. Przy dobowym
    przelocie 350km (choć zmanipulowałeś i faktycznie wychodzi poniżej 300 na
    dobę), średnia prędkość to 15/h, zaś średnia przelotowa dla miasta to 30.
    Teraz pomyśl co z tymi danymi zrobić i jakie wnioski to niesie.

    > TWÓJ. jeden na całą ludzkość.

    Nie, nie jeden. Żonie równolegle ze swoim kupiłem taki sam telefon
    (Nexus5x) i też działa poprawnie. Ergo, kłamiesz.

    > bo reszta kupuje baterie co 2 lata albo i częściej.

    Weź wyrzuć w końcu swoją Nokię i kup coś nowoczesnego. :P

    > Ja mam miernik usb. Polecam, leczy skutecznie "moim zdaniem" i
    > "wydaje mi się". Dobrze traktowana bateria w telefonie po 2 latach, z
    > prawie 4000mah ma 1800mah. Podobna bateria katowana, (telefon w roli
    > tabletu do zabawy) po 6 miesiącach ma 570mAh.

    Chyba twoje tak mają. Ale jak słuchają dzień w dzień twoich mądrości, to
    się nie dziwię że żywot chcą zakończyć czym prędzej. :P

    > Ano to, że technologia na świecie jest na podobnym poziomie. amd i intel
    > robią procesory o podobnej wydajności, honda, ford, skoda - silniki o
    > podobnej sprawności i wszyscy producenci akumulatorów - również. Sory, w
    > tym wątku - nie wszyscy. W tesli są akumulatory które mają sprawność o
    > 25 punktów procentowych większą od przeciętnej, trwałość o kilka razy
    > większą od przeciętnych, a kable pomiędzy ładowarką tesli a elektrownią
    > są nadprzewodnikami.

    Podobnej, ale nie identycznej -- i o te szczegóły chodzi. Do tego cały czas
    się to zmienia/ Dlatego akumulatory Tesli degradują się mniej niż np.
    akumulatory w Leafie. Tesla o akumulaotory dba wyjątkowo dobrze, bo wie że
    to jedna z najważniejszych rzeczy w EV. Nissan ma to, widać, w nosie -- bo
    nawet w nowym wypuście o akumulatory nadal nie zadbał. Ani o skuteczne
    chłodzenie, ani ogrzewanie.

    > Nie. Końcówka powyzszego zdania jest ironią. pokazującą, że jeśli te
    > dane wyssane z dupy głupich dziennikarzy byłyby prawdziwe, zmieniłyby
    > boleśnie gospodarkę globalną. coś jak druga rewolucja przemysłowa.
    > Dlatego pisze o elektrowni szczytowo pompowej. wyboraź sobie że masz w
    > dupie normalne życie, osiedlasz się w bieszczadach, latem panelami
    > słonecznymi ładujesz aklumulatory a zimą odzyskujesz z nich energię na
    > ogrzewanie. Da się tak? JAsne, ale akumulator będzie miał wielkość
    > basenu olimpijskiego a sprawność 60%.

    No właśnie jakoś nie dociera do ciebie, że świat idzie do przodu. Co chwilę
    pojawiają się nowe opracowania, choćby układy sterujące i zabezpieczające
    które zapobiegają degradacji akumulatorów.

    >> Masz chorą głowę.
    > A Ty jesteś lekarzem że cię to interesuje?

    W ogóle mnie nie interesuje -- stwierdzam jedynie co obserwuję na podstawie
    tego co wypisujesz. Nie interesuje cię żadna globalna statystyka (tak jak z
    pożarami EV), a tylko taka statystyka która ci pasuje do teorii. Popatrz
    sobie na statystyki zużycia baterii w tych 300 tys. Tesli. Jakoś nikt nie
    obsrywa internetów że muszą wymieniać baterie albo że im zasięg spada o
    70%.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: