  • Data: 2019-03-01 12:24:12
    Temat: Re: ceny tesli 3s
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 1 Mar 2019 12:10:18 +0100, Myjk

    > Ma akcelerację 5.6 sek. do setki jak TM3 do której porównujesz?
    > W tej cenie jest instalacja LPG która daje zbliżone koszty użytkowe?

    Aha, no i warto też trochę rozważać eksploatację,
    a nie tylko sam zakup, w czym z pomocą przychodzi EE:

    https://www.youtube.com/watch?v=7bIBs8GuUYY

    Cenę prądu nawet ma zbliżoną, wychodzi 0,39 zł brutto/kWh.
    Ja obecnie ładuję w domu za 0,35 zł brutto/kWh.

    Tylk ocena paliwa "trochę" inna niż u nas -- w sensie znacznie niższa, bo
    poniżej 1zł/litr czyli trzeba pomnożyć podane tam wartości x5. :P

    Już nie wspomnę o drastycznej przepaści w komforcie podróżowania EV. Kto
    nie próbował ten nie wie. :P

    --
    Pozdor
    Myjk