  • Data: 2019-03-02 09:30:49
    Temat: Re: ceny tesli 3s
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 1 Mar 2019 22:37:15 +0100, ToMasz

    > bajki, albo naciąganie prawdy. wychodzi około 10 tyś na miesiąc, czyli
    > pracując 5 dni w tygodniu masz 500km dziennie. sory, ale nie zrobisz
    > tego na normalnej taksówce codziennie przez 5 lat.

    Ale przy 7 dniach w tygodniu już tylko 350km na dobę. Odpowiadając z góry,
    samochód może mieć dwóch, albo więcej, kierowców, jeśli jeździ w korporacji
    gdzie liczy się każdy dzień amortyzacji. Trzeba by być debilem żeby kupić
    takie drogie auto licząc na zwrot w ramach niskich kosztów utrzymania i
    pozwolić mu w okresie amortyzacji przestać 500 dni bezczynnie. Następnym
    razem zanim zaczniesz manipulować, pomyśl. I nie bierz się za swoją firmę,
    bo długo z takim "prezesem" się nie utrzyma.

    > Tym bardziej że to to się musi ładować. znowu powiesz że gdzieś
    > tam na świecie są ładowarki które....

    Ano są, i to normalna rzecz a nie jakieś czary. Zresztą taksówka ma tę
    zaletę, że może się ładować czekając na klienta. Tylko że przy przelocie
    350km na dobę musiała się ładować mniej niż RAZ, co zajmuje nie więcej niż
    godzinę, gdy wszystkie znaki na ziemi mówią, że miała na to minimum 4h w
    ciągu doby.

    > Ale tam bryndzlowanie się jakie kto ma auto uchodzi za obciach.
    > Ci którzy mają mózgi stawiają na wyższe wartości, auto może im
    > je lekko przybliżyć.

    W takim razie przelicz łaskawie czy ta taksówka zarobiła na siebie czy
    straciła. Bo znowu bełkoczesz od rzeczy.

    > Ale wracając co "normalnego" taksówkarza. tych ładowani było... 2000?

    Wg prostej matematyki wynika, że maksymalnie 1800. Manipulancie.

    > Cóż to za ogniwa które po 2 tyś ładowań zachowują 85% pojemności?

    Dobrze wysterowane ładowanie, z odpowiednim zapasem aby ich nie zniszczyć.
    No ale Ty tego nie pojmiesz, przecież na kwasiakach chciałeś auto
    elektryczne budować i jeszcze się dziwiłeś że nikt tego nie robi.

    > Dlaczego nie mamy takich w telefonach?

    Mój telefon po 4 latach trzyma się bardzo dobrze, a ładuję go czasem dwa
    razy dziennie (a jak jeżdżę samochodoem to jeszcze częściej). Inna sprawa,
    że porównywanie telefonu do samochodu to kolejny absurd jaki prezentujesz,
    nie od dziś. *hint* rozmiary i raz chociaż pomyśl.

    > Ponowię pytanie - co za debile utrzymują elektrownie szczytowo pompową?

    Gdzie wcześniej takie pytanie zadawałeś, że je ponawiasz? I co to ma
    wspólnego z tematem?

    > Musk powinien pójść w tą stronę- postawić akumulatornie gdzieś
    > w polsce "b" i facet jest magnatem energetycznym.

    No i?

    > To jest niestety religia. czyli coś co się łyka bez cienia wątpliwości.
    > kościół katolicki odchodzi od tego, ale firmy technologiczne powiększają
    > rzesze wiernych

    Masz chorą głowę.

    --
    Pozdor