  • 381. Data: 2011-06-25 12:14:06
    Temat: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Saturday, June 25, 2011, 12:05:11 PM, you wrote:

    > Ale to ty piszesz ze spieszyc to jest sens na autostradach.
    > Tymczasem ... znikomy :-)

    Nie przesadzaj - na autostradach nie ma sensu marnować czasu na wolną
    jazdę. W moim przypadku prędkość jazdy wyznacza obecnie tylko i
    wyłącznie zasobność mojego portfela :( Już mnie nie stać na
    16.5l/100km...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 382. Data: 2011-06-25 12:40:01
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-06-2011 11:45, AZ pisze:

    > W okolice Jaroslawia przez Marki-Lublin-Zamosc, lacznie 360 km, moto
    > jade 3 godziny z jednym postojem na fajka, moim Toledo 75 KM robie w 4
    > godziny, oczywiscie jak nie ma korka w Kolbieli ani w Zakrecie.

    I o czym to świadczy?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 383. Data: 2011-06-25 12:48:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-06-2011 11:26, AZ pisze:

    > Nie dojedzie, dotrze to do Ciebie?

    Ale Ciebie pytałem czy tak chciałeś zabłysnąć?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 384. Data: 2011-06-25 12:50:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-06-2011 11:24, AZ pisze:

    > Jak widac przerasta Cie drogowa rzeczywistosc. Tak jak napisal to,
    > pewnie zjedli obiad, wyjarali spokojnie fajke i pojechali.

    Pewnie czy na pewno, jechałeś tamtędy czy fantazjujesz?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 385. Data: 2011-06-25 17:17:55
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Hello venioo,
    >
    > Friday, June 24, 2011, 2:51:09 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tylko Ci się wydaje, że sprawa jest błacha i banalna. Tacy
    > spowalniacze prowokują swoim zachowaniem agresywne i niewspółmierne
    > zachowania innych.

    Widze takich codziennie. Tak samo jak zapierdalaczy. Jedni i drudzy
    zapewne maja jakis powod do takiego postepowania. Tez czasem cisne ile
    fabryka dala a czasem sie wloke, w zaleznosci od pogody, znajomosci
    trasy, samopoczucia, itp. Tyle że mam CB i jak sie czasem nie da
    szybciej to przepraszam tych co im sie spieszy i staram sie na max
    ulatwic im wyprzedzanie. Ale zyje sie dalej, a tu sami najlepsi
    kierowcy, ktorzy zawsze sa w 101% formy, maja najlepsze na swiecie
    samochody, zawsze swieci slonce, a kazdego kto ma odmienne zdanie musza
    z..ebac.
    Niestety takie czasem miewam wrazenie po poczytaniu grupy.

    venioo
    GG:198909
    http://tablica.pl/oferta/alfa-romeo-156-16ts-2000rok
    -93tys-przebiegu-ID6T6H.html

  • 386. Data: 2011-06-26 10:57:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.06.2011 Grejon <g...@g...com> napisał/a:

    > Zwłaszcza na remontowanym odcinku o pasach rozdzielonymi słupkami.

    Gdy w nielicznych odcinkach z dwoma pasami w jedną stronę stoi na poboczu
    cywilna vectra i łowi laserem tych, którzy wyprzedzają takich 'jadących
    wolniej, bo lubią'.
    --
    Samotnik

  • 387. Data: 2011-06-26 11:13:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 08:57:49 +0000 (UTC), Samotnik wrote:
    >Gdy w nielicznych odcinkach z dwoma pasami w jedną stronę stoi na poboczu
    >cywilna vectra i łowi laserem tych, którzy wyprzedzają takich 'jadących
    >wolniej, bo lubią'.

    Ale co - zakaz wtedy jest, czy ograniczenie do 70 ?

    J.

  • 388. Data: 2011-06-26 11:30:33
    Temat: Re: celowe oœlepianie w nocy-co Wy byœcie zrobili?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 26.06.2011 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Ale co - zakaz wtedy jest, czy ograniczenie do 70 ?

    Była dziura w remoncie długości p*drzwi jednego kilometra. Wyjechaliśmy z
    remontu, dwa pasy, koniec ograniczenia, natychmiast wyprzedził
    mnie motocyklista, za nim samochód, a następnie ja zacząłem wyprzedzać
    wannę z ziemią, za którą wlekliśmy się się 40km/h przez poprzednie kilka
    kilometrów remontu. Kończąc wyprzedzanie minąłem znak ograniczenia do 70,
    puściłem gaz (zwężka za kilkaset metrów) a tutaj facet przede mną
    dohamowuje ostro. No to ja też, jedziemy a tutaj z krzaków wypada
    misiek z lizakiem i wskazuje wyraźnie NA MNIE. No nie umiałem uwierzyć,
    wskazuję palcem na siebie, a on się uśmiecha i kiwa głową. :)

    Pomiar wykonany z ~600m, sto kilkanaście na siedemdziesiąt, musieli trafić
    w szczytowy moment wyprzedzania, bo więcej nie było się gdzie rozpędzać.
    Ekstra. Starałem się wyprzedzić sprawnie, bo kilka kilometrów korka
    za mną chciało przecież tę cholerną wannę łyknąć. Lepiej być kapeluszem i
    wyprzedzać ją jadąc 63/70 - mandatu nie będzie... :)

    Za to z bramy mojego domu, umieszczonej za zakrętem krętej drogi, od lat nie
    da się normalnie wyjechać, bo nikt nie respektuje ograniczenia 'strefa 40'.
    Tam się policja nigdy nie pofatyguje z suszarą mimo wielokrotnych
    monitów. Zatem mandaty będę płacił takie jak powyżej, a zabije mnie któryś
    z miłośników driftu, na którym 'wymuszę pierwszeństwo' wyjeżdżając z domu.
    --
    Samotnik

  • 389. Data: 2011-06-26 20:17:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-25, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > I o czym to świadczy?

    Ano tym, ze predkosc ma znaczenie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 390. Data: 2011-06-27 12:15:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2011 20:17, AZ pisze:
    > Ano tym, ze predkosc ma znaczenie.

    ROTFL. Teraz napisz jeszcze, że motocykl potrzebuje tyle samo marginesu
    do wyprzedzania co samochód i że w korku stoisz w kolejce za innymi
    samochodami.

    Pozdrawiam
    Paweł