  • 261. Data: 2011-06-22 22:20:12
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > Ustalmy jedno - 63/70 to nie jest złośliwe utrudnianie ruchu,

    Bo Ty tak twierdzisz?

    mario

  • 262. Data: 2011-06-22 22:20:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 22:16:28 +0200 osobnik zwany Mario
    wystukał:

    > LOL.
    > 70 to zapieprzanie?

    wskażesz, na podstawie przepisów, minimalną prędkość na tej drodze?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 263. Data: 2011-06-22 22:31:11
    Temat: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-22 22:09, J.F. pisze:

    > jakby przed nim nie bylo kupy pustego, to pewnie tirman by nie
    > blyskal. A jesli bylo, to mogl to byc przypadek, ale bardziej
    > prawdopodobne ze _wszyscy_ przed nim jechali znacznie szybciej i
    > uciekli.

    Ja wiem, że dowolne tłumaczenie zachowań agresywnych/patologicznych
    jest tutaj akceptowane, ale przypomina mi to test debila "tirmana"
    - ile ty masz mocy w tym samochodzie? Gdybym cie nie wpuścił, to
    byś się spocił. Ja odpowiadam - miałeś obowiązek utrzymywać
    odstęp i do tego obowiązek mnie wpuszczenia. Trochę się zapluł, ale
    mu nie zrobiłem psikutasa z hamowaniem przed kabiną, tylko pojechałem
    dalej.

    > A nie moglbys sie dostosowywac za mna a nie przede mna ? :-)

    Ja? Ja tam jeżdżę sobie spokojnie, a co na CB wygadują na temat
    innych... Oj, oj...

    > No ale obowiazuja chyba jakies normy wspolzycia spolecznego i zwyklej
    > dwupasowej jezdni nie utrudniamy i jedziemy 110 a nie 60 :-)

    Bynajmniej. Ograniczenie jest 90km/h. Jak ktoś chce, to może
    jechać szybciej - jego wybór.

    Co do 60km/h - bywają takie cuda jak się miesza ruch tranzytowy
    z lokalnym. Jednak atak był na 63 gps na 70,

    > No coz, ja sobie nie uzurpuje prawa do wolnego lewego pasa, ale tez
    > lubie zap* :-)

    Twój prywatny wybór - ja też lubię szybko jeździć, ale bez przesady.

    > Ale jakich patologicznych ? Jechalby normalnie, jak Polak, 100/70, i
    > wszyscy byliby zadowoleni :-)

    Kolejny, który próbuje podczepić się pod Polaków.

    Przykro mi - Polacy jednak coraz rzadziej jeżdżą 100/70.

  • 264. Data: 2011-06-22 22:33:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 22:20:12 +0200 osobnik zwany Mario
    wystukał:

    > Bo Ty tak twierdzisz?

    a Ty twierdzisz, że jest?

  • 265. Data: 2011-06-22 22:39:08
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-22 22:33, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 22:20:12 +0200 osobnik zwany Mario
    > wystukał:

    > a Ty twierdzisz, że jest?

    63/70 na odcinku z ZAKAZEM WYPRZEDZANIA to utrudnianie ruchu.
    Jeśli ktoś tak jedzie jak pisał kamil "bo ma ochotę" to jest złośliwe
    utrudnianie ruchu.

    pozdrawiam
    mario

  • 266. Data: 2011-06-22 22:47:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    > 63/70 na odcinku z ZAKAZEM WYPRZEDZANIA to utrudnianie ruchu.
    > Jeśli ktoś tak jedzie jak pisał kamil "bo ma ochotę" to jest złośliwe
    > utrudnianie ruchu.

    Tym bardziej, gdy grzecznie proszony o przyśpieszenie złośliwie
    zwalnia do 50 - do czego burak sam się przyznał.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 267. Data: 2011-06-22 22:53:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-22 22:11, DoQ pisze:

    > Czytam wątek i wydaje mi się, że jednak przesadzacie.

    Nie, nie - była potrzebna nagonka, flejmik ...

    > Akurat jeździłem tym odcinkiem ostatnio. Fakt, że jak masz trasę 500km a
    > ktoś się turla przepisowo 70km/h może nieźle wk..wić (osobiście krew
    > mnie zalewała jak widziałem "432km left").

    Czekaj - zaraz się zaczną narzekania, że autostrada droga, a taki
    c***** jeszcze utrudnia :)

    > Ale z drugiej strony, nie mam
    > prawa wymagać żeby ktoś łamał przepisy - a +- 5-7km/h większej różnicy
    > nie zrobi. Poza tym na takim remontowanym odcinku, jadąc nieco ponad
    > setkę skrzywiłem felgi na asfaltowym progu - plułem sobie w brodę, że
    > mogłem wolniej (bliżej przepisów) i nie byłoby kłopotu.

    Teraz to i tak jest luksus - ponad 20 lat temu miałem okazję
    doświadczyć twórczości drogowców - niestety na motocyklu. Jadąc
    z W-wy do Sochaczewa trafiłem na granice "remontów". Różnica
    w poziomie nawierzchni była parę centymetrów (brak znaków).
    Strzał w kręgosłup był taki, że straciłem możliwość oddychania na
    jakiś czas. Fakt, nie jechałem 90 (teraz 100), ale jakieś 130km/h.

    Mam mało doświadczenia, jestem hipokrytą, demagogiem i teoretykiem?

  • 268. Data: 2011-06-22 23:10:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 22:39:08 +0200 osobnik zwany Mario
    wystukał:

    podstawwa prawna?

  • 269. Data: 2011-06-22 23:20:47
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-22 23:10, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 22:39:08 +0200 osobnik zwany Mario
    > wystukał:

    > podstawwa prawna?

    Art.19 poz 2.1

    mario

  • 270. Data: 2011-06-22 23:30:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 23:20:47 +0200 osobnik zwany Mario
    wystukał:

    > Art.19 poz 2.1

    i to się odnosi do 63/70?
    a masz jakieś uzasdnienie poza swoim "widzimisię"?
    jakis wyrok sądu na przykład?