  • 221. Data: 2011-06-22 15:14:56
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-22, kamil <s...@s...com> wrote:

    > W sklepie popychasz kogoś, kto według ciebie zbyt wolno wypakowuje
    > zakupy z koszyka na taśmę, kiedy można szybciej?
    >
    > Kopiesz w kostki kogoś, kto według ciebie zbyt długo wsiada do autobusu,
    > skoro można to zrobić szybciej?

    Widzisz, ja szanuje czas innych dlatego zakupy wypakowuje najszybciej
    jak moge, gdy stoja za mna ludzie, do autobusu tez wsiadam/wysiadam
    sprawnie bo wiem ze moze ludziom za mna sie spieszy, moze kierowca jest
    spozniony i nie bedzie mial przerwy by zjesc spokojnie kanapke. Zyjemy w
    spoleczenstwie dlatego trzeba patrzec dalej niz czubek wlasnego nosa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 222. Data: 2011-06-22 15:22:53
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 14:14, AZ wrote:

> [...]
    > spozniony i nie bedzie mial przerwy by zjesc spokojnie kanapke. Zyjemy w
    > spoleczenstwie dlatego trzeba patrzec dalej niz czubek wlasnego nosa.

    "Najszybciej jak mogę"? Czyli wbiegasz do autobusu, a zakupy
    wypakowujesz aż wszystko furczy? Inaczej to nie jest "najszybciej jako
    mogę".

    Tyle w temacie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 223. Data: 2011-06-22 15:25:29
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-22, kamil <s...@s...com> wrote:

    > Kolejny ekspert widzący ustawienie lusterek (a może TIRman miał źle
    > światła ustawione? Widząc te choinki na ciężarówkach - całkiem możliwe).

    Nawet jak miał źle ustawione światła to lusterka powinny być tak
    ustawione, żeby kierowca był w stanie coś widzieć przed sobą. Jakoś nikt
    mnie od tyłu nie oślepia, a ludzie mają róóóżnie światła ustawione -
    zwracam na to uwagę, bo oślepiający z naprzeciwka mi bardzo
    przeszkadzają.

    > Podziel się resztą swojej wiedzy tajemnej, zapewnie znasz ten odcinek
    > drogi i wiesz dokładnie, ile tam można jechać w jakich warunkach.

    Przez ostatni tydzień omawianym odcinkiem jechałem osiem razy.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 224. Data: 2011-06-22 15:29:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-22, kamil <s...@s...com> wrote:

    > "Najszybciej jak mogę"? Czyli wbiegasz do autobusu, a zakupy
    > wypakowujesz aż wszystko furczy? Inaczej to nie jest "najszybciej jako
    > mogę".

    Nie popadajmy w skrajnosci. Wchodze a nie sie wczolguje, nie az furczy
    ale nie tak jak inni ze kasjerka czeka az wyciagne kolejny produkt.

    Krew mnie zalewa jak widze takie sceny i nie tylko mnie, a ludzie sobie
    nic z tego nie robia ze przez ich dzialania stoi 5-10-50 wkurwionych, bo
    przeciez moga, nie musza, icomipanzrobi?

    Jak juz jestesmy przy marketach, nie wkurwia Cie jak wziales chrupki i
    cole, idziesz do kasy max. do 10 artykulow albo samoobslugowej a tu stoi
    trep z pelnym koszykiem i ma innych w dupie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 225. Data: 2011-06-22 15:34:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kamil,

    [...]

    > "Najszybciej jak mogę"? Czyli wbiegasz do autobusu, a zakupy
    > wypakowujesz aż wszystko furczy? Inaczej to nie jest "najszybciej jako
    > mogę".

    > Tyle w temacie.

    *PLONK!* za demagogię.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 226. Data: 2011-06-22 15:59:00
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-22 15:01, kamil pisze:

    > Spychanie z drogi przyrównujesz do podania brudnej ręki?

    Do tego typu rewelacji trzeba podchodzić z ostrożnością. Zwłaszcza, jak
    to pisze kierowca który nie ogarnia prędkości rzędu 70km/h osobówką.

    > Co będzie następne, bronienie wjechania na czołówkę za zajechanie drogi,
    > bo przecież to jakby wleźć w ubłoconych butach do domu?

    Jakby na to nie patrzeć autor wątku, blokował ruch, to co potem napisał
    to jego interpretacja rzeczywistości, której nie ogarniał.
    Przekoloryzował opowieść, aby jego historia była bardziej dramatyczna. A
    Ty łykasz te bajki jak przysłowiowy młody delfin.

    A.

  • 227. Data: 2011-06-22 16:04:33
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
    > begin RoMan Mandziejewicz

    > To chyba jakiś troll. Nagromadzenie idiotyzmów w jego postach sugeruje,
    > że raczej sobie żarty robi, niż pisze to wszystko poważnie.

    Troll ten działa też na drogach (założył kamerkę i wkleja filmiki). I na dropach
    też zachowuje się jak na trolla przystało, czyli kompleksy aż promieniują.

    pzdr
    \SK

  • 228. Data: 2011-06-22 16:05:15
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil wrote:

    > Na szczęście kozacy dość szybko się eliminują, albo remontując samochód
    > następnym razem są nieco bardziej pokorni. Szkoda tylko, że często robią
    > przy tym innym krzywdę.

    Taaaaa...

    \SK

  • 229. Data: 2011-06-22 16:06:53
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil wrote:

    > Nie ma, kopniesz żeby wpadł do rowu kogoś kto nie umył, jak ten TIRman?

    A co ma do tego TIRan? Ot, trafił swój na swego -- nauczyciel na nauczyciela.

    \SK

  • 230. Data: 2011-06-22 16:19:01
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pszemol wrote:
    > "kamil" <s...@s...com> wrote in message

    > Ludzie są różni, różnie reagują na stres... Nie wiemy czy historia
    > tu opowiedziana, z punktu widzenia jednej strony, jest historią
    > prawdziwą, nieupiększoną, czy reakcja kierowcy TIRa nie była
    > sprowokowana jakąś wcześniejszą reakcją kierowcy osobówki
    > na mignięcie światłami (może celowo zwalniał, hamował, itp).

    Przecież wiemy że celowo zwalniał i hamował. Sam to opisał :)

    > Wypadałoby wysłuchać relacji z tej historii z ust kierowcy TIRa
    > zanim go zaczniemy oceniać. Z moich obserwacji na drodze powiem
    > Ci że im większa ciota za kółkiem tym więcej ma zwykle pretensji
    > do innych na drodze i większe tendencje do obwiniania za swoje
    > problemy...

    Wystarczy zobaczyć co "święcie respketujący przepisy" OP wkleił tu na grupę by
    upewnić się, że mamy do czynienia z przypadkiem podobnym.

    \SK