  • 11. Data: 2011-06-21 16:20:44
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    news:4e00a3d7$0$2442$65785112@news.neostrada.pl...
    > Po co jedziesz 63/70? Złośliwie?

    Ograniczenie DO 70 km/h mówi wyraźnie
    o takiej maksymalnej prędkości w razie
    braku czynników utrudniających jazdę.
    Jednym z czynników jest jazda w
    porze od zmierzu do świtu,co mówią przepisy.
    Jak ktoś jedzie nocą tą trasą to wie, że .
    można być autentycznie zmęczonym po
    60 km jazdy w tych remontowanych odcinkach
    i te 63 km/h to wcale nie jest tak mało jak na
    te warunki.
    T.

  • 12. Data: 2011-06-21 16:23:27
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie będę ale pamiętaj że nie jesteś sam - jaśnie panie - na drodze. Są
    > też inni. A celowa jazda PONIŻEJ ograniczenia (na odcinku gdzie nie można
    > wyprzedzać) "bo tak mi się chce" jest qrestwem i egoizmem w czystej
    > postaci.

    Z tym się nie zgodże, prekość powinna zapewniać
    bezpieczeństwo i panowanie nad samochodem.
    A kierowca ma dostosować prędkośc do warunków.
    Inaczej łamie prawo i zasady bezpieczeństwa.
    T.

  • 13. Data: 2011-06-21 16:25:34
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-21 16:23, Tomek pisze:

> [...]
    > bezpieczeństwo i panowanie nad samochodem.
    > A kierowca ma dostosować prędkośc do warunków.
    > Inaczej łamie prawo i zasady bezpieczeństwa.

    Zgadzam się :-).
    Ale kamil napisał, jeździ tak czasem "bo ma ochotę" a to dla mnie duża
    różnica od tego co napisałeś.

    pozdrawiam
    mario

  • 14. Data: 2011-06-21 16:26:22
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym z całej siły dał w heble i kazał napisać sobie oświadczenie, że mi
    > wjechał. O ile bym przeżył :-)

    Z tego co mnie uczono wiele lat temu to kierowca ma przede
    wszystkim uniknąć kolizji czy wpadku. Ponieważ
    nie miałem przed sobą przeszkody więc takie danie "w heble"
    byłoby moim wykroczeniem. Ja punków nigdy nie miałem
    i nie chcę ich mieć.
    T.

  • 15. Data: 2011-06-21 16:27:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomek,

    Tuesday, June 21, 2011, 4:20:44 PM, you wrote:

    [...]

    > Jak ktoś jedzie nocą tą trasą to wie, że .
    > można być autentycznie zmęczonym po
    > 60 km jazdy w tych remontowanych odcinkach

    Biedactwo. Może oddaj prawo jazdy, skoro 60km Cię męczy. Bo stwarzasz
    zagrożenie na drodze.

    > i te 63 km/h to wcale nie jest tak mało jak na
    > te warunki.

    Ręce opadają.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-06-21 16:27:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomek

    > Mnie NIC nie przerasta. Szanuję przepisy. Tylko tyle.

    Przerasta skoro jechałeś 63/70 bo uważałeś, że przy 70 nie ogarniesz
    sytuacji.

  • 17. Data: 2011-06-21 16:27:54
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

  • 18. Data: 2011-06-21 16:28:17
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 15:25, Mario wrote:

    > Zgadzam się :-).
    > Ale kamil napisał, jeździ tak czasem "bo ma ochotę" a to dla mnie duża
    > różnica od tego co napisałeś.

    70 to jest MAKSYMALNE ograniczenie prędkości. Tocząc się 40 faktycznie
    mógłbym być podejrzany o złośliwość, ale 63hm/h? Skoro wyprzedzać nie
    można to to nie jest jakiaś szeroka droga z dobrą widocznością, minuta
    różnicy na 10km nikogo nie zbawi, a na takim odcinku na pewno znajdziesz
    miejsce do wyprzedzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 19. Data: 2011-06-21 16:29:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RoMan Mandziejewicz

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Biedactwo. Może oddaj prawo jazdy, skoro 60km Cię męczy. Bo stwarzasz

    To chyba jakiś troll. Nagromadzenie idiotyzmów w jego postach sugeruje,
    że raczej sobie żarty robi, niż pisze to wszystko poważnie.

  • 20. Data: 2011-06-21 16:31:36
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    > Ręce opadają.
    Dobrze, jeśli nie co innego.