  • 1. Data: 2013-09-18 11:37:10
    Temat: ceed - problemy, usterki, i pytania ogolne
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć,
    Mam kilka pytań od kolegi, który chce kupić ceeda.
    pytanie raczej ogólne, ale na początek:
    1: auto wyprodukowane we wrzesniu 2009, rok modelowy 2010. jaka data
    produkcji powinna widnieć w papierach?
    wrzesien 2009 to już rozumiem po liftingu? [jak z cenami takich aut? kolega
    sie zastanawia nad ceną, jak ją wyliczyć. czy jak za auto po faceliftingu
    czy jak za auto z 2009.]

    2: podobno po tankowaniu śmierdzi paliwem. czy to jakaś znana usterka?
    tankowali podobno do pełna, może coś odpowietrznikiem poleciało?
    3: podobno biją hamulce. [pytał czy to nie abs, jednak ja tego auta jescze
    nie widziałem więc nie wiem], po opisie wnoszę że to bicie na tarczach.
    jakaś standardowa przypadłość?
    4: podobno szyby parują, ale to może efekt filtra kabinowego. sprawdzimy.

    5: co sprawdzić w tym aucie? jakieś standardowe usterki? silnik to 1.4.

    rozmawialem tylko telefonicznie, więc wiem doslownie tyle co napisałem, ale
    mogę dopytać.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2013-09-18 13:25:59
    Temat: Re: ceed - problemy, usterki, i pytania ogolne
    Od: Robson <r...@...pl>

    Kolega ma rocznik 2007. Żadnej z tych przypadłości nie ma. Silnik 1,4 -
    przed wyprzedzaniem wyłącz klimę, czyli porażka.

  • 3. Data: 2013-09-18 14:10:25
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.09.2013 11:37, Bartek pisze:
    > cześć,
    > Mam kilka pytań od kolegi, który chce kupić ceeda.
    > pytanie raczej ogólne, ale na początek:

    Miałem dwa (w tym jeden 1,4 CVVT 109KM) z 2008, żadna z powyższych nie
    ustąpiła, ale przed upływem gwarancji w jednej pogięły się blachy. ;)

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2013-09-18 14:22:25
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Bartek nabazgrał(a):

    > 2: podobno po tankowaniu śmierdzi paliwem. czy to jakaś znana usterka?
    > tankowali podobno do pełna, może coś odpowietrznikiem poleciało?

    Bzdura, nic nie śmierdzi ale mam diesla, może benzyna ma inaczej :)

    > 3: podobno biją hamulce. [pytał czy to nie abs, jednak ja tego auta
    > jescze nie widziałem więc nie wiem], po opisie wnoszę że to bicie na
    > tarczach. jakaś standardowa przypadłość?

    Serwis, formowo nie biją.

    > 4: podobno szyby parują, ale to może efekt filtra kabinowego. sprawdzimy.

    Bzdura

    > 5: co sprawdzić w tym aucie? jakieś standardowe usterki? silnik to 1.4.
    > rozmawialem tylko telefonicznie, więc wiem doslownie tyle co napisałem,
    > ale mogę dopytać.

    OId sprawdzania jest ASO albo dobrty sprawdzony serwis, sam to możesz tylko
    VIN sprzedzić z wyposażeniem fabrycznym, czy nie kradziony i jeśli z EU to
    50/50 czy jest jakaś historia.

  • 5. Data: 2013-09-18 17:34:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > produkcji powinna widnieć w papierach?

    2009.

    > 2: podobno po tankowaniu śmierdzi paliwem. czy to jakaś znana usterka?

    Nie.
    Ale wersje są różne.

> [...]
    > nie widziałem więc nie wiem], po opisie wnoszę że to bicie na tarczach.

    W każdym aucie, jak tarcze już cienkie, a lubi się hampli używać.
    Nie widzę różnicy.

    > 4: podobno szyby parują, ale to może efekt filtra kabinowego. sprawdzimy.

    Nie - to zjebka w tym modelu.
    Co prawda mój jest przedliftingowy, ale jak jest deszcz, to bez klimy albo
    ogrzewania na szybę nie da się jechać.

  • 6. Data: 2013-09-18 20:16:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-18 11:37, Użytkownik Bartek napisał:

    > 2: podobno po tankowaniu śmierdzi paliwem. czy to jakaś znana usterka?
    > tankowali podobno do pełna, może coś odpowietrznikiem poleciało?

    Tak ma każdy któremu zbiornik przerdzewiał od góry.
    Po zatankowaniu do pełna śmierdzi, po wymianie zbiornika przestaje.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-09-18 21:10:19
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:l1bs7i$gbi$...@n...news.atman.pl...
    >
    > 2009.

    ok. a lift dokladnie od jakiej daty byl pamiętasz?

    > Nie.
    > Ale wersje są różne.

    wersje? ?:)

    wiesz, ja mam zeznania typu "coś smierdzialo po tankowaniu", dlatego
    najpierw pytam, czy tttm

    > W każdym aucie, jak tarcze już cienkie, a lubi się hampli używać.
    > Nie widzę różnicy.

    ok. to wiadomo, sprawdzimy, znowu bardziej chodziło mi czy ten typ tak ma...

    > Nie - to zjebka w tym modelu.
    > Co prawda mój jest przedliftingowy, ale jak jest deszcz, to bez klimy albo
    > ogrzewania na szybę nie da się jechać.

    ok. to cenne info, gość przesiadl sie z 323 i marudzil że tam takm sie nie
    dzialo.

    dzięki za konkrety,

    BTW: chyba kiedyś jakoś mądrzejsi ludzie to byli, jak czytam inne
    odpowiedzi w tym temacie, to do takiego wniosku dochodzę...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 8. Data: 2013-09-18 21:39:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > ok. a lift dokladnie od jakiej daty byl pamiętasz?

    Nie.

    > wersje? ?:)

    Tak, diesel, benzyna, może inna konstrukcja odpowietrzenia baku....

    >>> 4: podobno szyby parują, ale to może efekt filtra kabinowego.

    > ok. to cenne info, gość przesiadl sie z 323 i marudzil że tam takm sie nie
    > dzialo.

    No ja też nie widziałem tak parującego auta.
    Może Alfa 146 przedliftowa, ale też nie do tego stopnia.

    BTW:
    Może koledze zaproponujesz co prawda rocznik 2007, za to diesel?
    Bo akurat będę miał na zbyciu gdzieś w następnym kwartale.

  • 9. Data: 2013-09-19 09:28:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > No ja też nie widziałem tak parującego auta.

    Dziwne bo ja takiego objawu nie mam, już volvo mi bardziej paruje od ceed'a.
    Może masz coś z filtrem albo za dużo było palone w aucie :)

  • 10. Data: 2013-09-19 17:33:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Cavallino nabazgrał(a):

    > Dziwne bo ja takiego objawu nie mam, już volvo mi bardziej paruje od
    > ceed'a.

    Jaką masz klimę i silnik w tym ceedzie?

    > Może masz coś z filtrem albo za dużo było palone w aucie :)

    Nikt nigdy w tym aucie nie zapalił, nawet jeść nie wolno.
    Filtry są wymieniane regularnie, a paruje tylko podczas deszczu.