  • 1. Data: 2013-09-17 19:35:22
    Temat: Sprowadzenie cieżarówki z Francji - pytanie laika
    Od: "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Hej

    Mam na oku Iveco Eurcargo w okolicach Paryza.
    Czy jest szansa przyprowadzic to na kołach czy lepiej bedzie wynajac lawete
    co wozi po kilka aut??
    Brakuje tablic, czyli trzeba wykupic (czerwone? , niemcy?)
    Auto ciezarowe, takze zapewne koniecznosc uzywania tacho i przestrzegania
    godzin jazdy....
    Nie wiem jakie oplaty sa we Fracnji ale zdaje sie niemcy maja drofi free..

    Jakies uwagi dla laila.... ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-09-17 20:31:46
    Temat: Re: Sprowadzenie cie?ar?wki z Francji - pytanie laika
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-09-17 19:35, Tomaszek pisze:
> [...]
    > godzin jazdy....
    > Nie wiem jakie oplaty sa we Fracnji ale zdaje sie niemcy maja drofi free..

    Przepisz na trzeźwo :)

  • 3. Data: 2013-09-18 23:18:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Sep 2013 19:35:22 +0200, Tomaszek napisał(a):
    > Auto ciezarowe, takze zapewne koniecznosc uzywania tacho i przestrzegania
    > godzin jazdy....
    > Nie wiem jakie oplaty sa we Fracnji ale zdaje sie niemcy maja drofi free..

    Dla ciezarowych nie.
    Tzn drogi za darmo, ale za autostrady trzeba placic.

    J.