  • 11. Data: 2013-09-19 23:42:35
    Temat: Re: ceed - problemy, usterki, i pytania ogolne
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 18 Sep 2013 20:16:36 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Tak ma każdy któremu zbiornik przerdzewiał od góry.
    > Po zatankowaniu do pełna śmierdzi, po wymianie zbiornika przestaje.

    Myślisz że w obecnych czasach jeszcze ktoś robi stalowe zbiorniki?

  • 12. Data: 2013-09-20 06:00:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-19 23:42, Użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Myślisz że w obecnych czasach jeszcze ktoś robi stalowe zbiorniki?

    Tak.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2013-09-23 09:52:07
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Jaką masz klimę i silnik w tym ceedzie?

    Manual, 1.6 CRDI

    > Nikt nigdy w tym aucie nie zapalił, nawet jeść nie wolno.
    > Filtry są wymieniane regularnie, a paruje tylko podczas deszczu.

    Zwrócę uwagę bo Ceed'em jeździ kobieta a teraz poleciała na tygodniowe
    szkolenie więc mogę pojeździć. Żeby nie było to co jakiś czas jeżdżę KIA bo
    jednak jest sporo oszczędniejsze niż moje Volvo za to Volvo zdecydowanie
    wygodniejsze.

  • 14. Data: 2013-09-23 09:54:06
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Bartek nabazgrał(a):

    > cześć,
    > Mam kilka pytań od kolegi, który chce kupić ceeda.
    > pytanie raczej ogólne, ale na początek:
    > 5: co sprawdzić w tym aucie? jakieś standardowe usterki? silnik to 1.4.
    > rozmawialem tylko telefonicznie, więc wiem doslownie tyle co napisałem,
    > ale mogę dopytać.

    Jedna rzecz robiona w ramach gwarancji to rdzewiejąca tylna klapa przy
    zawiasach, ale bez problemu to naprawiają.

  • 15. Data: 2013-09-23 16:53:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Cavallino nabazgrał(a):

    > Manual, 1.6 CRDI

    Po face liftingu?

  • 16. Data: 2013-09-24 09:07:37
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Po face liftingu?

    Nie, 2008 wersja po mini zmianach typu przełączniki w środku do zmiany
    położenia świateł ale przed głównym liftem.

  • 17. Data: 2013-09-24 16:55:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Cavallino nabazgrał(a):

    > Nie, 2008 wersja po mini zmianach typu przełączniki w środku do zmiany
    > położenia świateł ale przed głównym liftem.

    No to jak trafisz na mocny i długotrwały deszcz, to sprawdź czy dasz radę
    jechać bez klimy i włączonego ogrzewania (s sensie że pomaga każdy z tych
    czynników).

  • 18. Data: 2013-09-24 17:34:47
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > No to jak trafisz na mocny i długotrwały deszcz, to sprawdź czy dasz
    > radę jechać bez klimy i włączonego ogrzewania (s sensie że pomaga każdy
    > z tych czynników).

    Podobnie mialem w Oplu. Zmienilem filtr kabinowy na innego producenta i
    problem znikl. Moze ten co mialem byl zbyt gesty i slabo przepuszczal
    powietrze ?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 19. Data: 2013-09-26 08:54:19
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > No to jak trafisz na mocny i długotrwały deszcz, to sprawdź czy dasz
    > radę jechać bez klimy i włączonego ogrzewania (s sensie że pomaga każdy
    > z tych czynników).

    Dziś test i zero parowania a w DC pada cały czas. Na paczątku parę km. zero
    klima zero grzania, po 2-3km lekko na 1/3 ogrzewanie bo jednak rano o 7:xx
    chłodno i zero parowania. Może ma to znaczenie że auto stoi całą noc w
    garażu gdzie jest w miarę ciepło ?

  • 20. Data: 2013-09-26 16:46:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dziś test i zero parowania a w DC pada cały czas. Na paczątku parę km.
    > zero klima zero grzania, po 2-3km lekko na 1/3 ogrzewanie

    Łeee, ogrzewanie załatwia tego typu problemy.
    A nawiew jak miałeś ustawiony?
    W ile osób jechałeś?

    BTW: u Ciebie też jak ustawisz nawiew na szybę, to włącza się klima?

    > bo jednak rano o 7:xx chłodno i zero parowania. Może ma to znaczenie że
    > auto stoi całą noc w garażu gdzie jest w miarę ciepło ?

    Coś w tym może być, bo faktycznie z tego co pamiętam, to zdarzało mi się to
    głównie w trasie, albo gdy auto gdzieś stało, a nie po wyjeździe z garażu.