  • 1. Data: 2013-09-18 07:56:50
    Temat: TVN24 - teraz na żywo - rzecznik policji proponuje zawieszenie używania ISKRY!
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Policja w defensywie.

    Rzecznik w TVN24 właśnie pokornie przyznaje rację dziennikarzom. Radar
    bada najszybszy albo największy pojazd. Policja nie powinna karać
    kierowców jadących w grupie. To jego słowa.

    Wg niego policja przeprowadzi własne doświadczenia i jeśli potwierdzą
    doświadczenia dziennikarzy - to Iskry zostaną wycofane z użycia.

    To tak na szybko relacja real-time.

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-09-18 07:58:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-18 07:56, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Wg niego policja przeprowadzi własne doświadczenia i jeśli potwierdzą
    > doświadczenia dziennikarzy - to Iskry zostaną wycofane z użycia.

    Rzecznik oskarża urzędników dopuszczających radary. Policja nie mogła
    ich nie używać, skoro urzędnicy wydali certyfikat. Być może policja
    zgłosi roszczenia do osób odpowiedzialnych za taki stan rzeczy.

    --
    MN

  • 3. Data: 2013-09-18 08:12:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Sep 2013 08:13:59 +0200, ToMasz

    > Instytucji - bez sensu, z naszych podatków
    > sfinansują szopkę i palenie czarownic

    Heheheheh

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2013-09-18 08:13:59
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.09.2013 07:58, Marcin N pisze:

    > Rzecznik oskarża urzędników dopuszczających radary. Policja nie mogła
    > ich nie używać, skoro urzędnicy wydali certyfikat. Być może policja
    > zgłosi roszczenia do osób odpowiedzialnych za taki stan rzeczy.

    OSÓB? byłoby świetnie. Instytucji - bez sensu, z naszych podatków
    sfinansują szopkę i palenie czarownic
    ToMasz

  • 5. Data: 2013-09-18 08:29:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-18 07:58, Marcin N pisze:
    > Rzecznik oskarża urzędników dopuszczających radary. Policja nie mogła
    > ich nie używać, skoro urzędnicy wydali certyfikat. Być może policja
    > zgłosi roszczenia do osób odpowiedzialnych za taki stan rzeczy.

    A policjanci przez tyle lat nic nie zauważyli, nie zrobili
    eksperymentów, nic ich nie tknęło, nie poinformowali przełożonych... :-)
    Tym bardziej że były sygnały od "ludności".
    Za nie wypełnianie swoich obowiązków (sprzęt w należytym stanie...)
    niech się rzecznik sam zwolni bo takie tłumaczenie to w piaskownicy
    Co za łajzy tam pracują? :-)

    PS. Tak. Wiem... Firma nastawiona na zysk a nie na jakość.

  • 6. Data: 2013-09-18 10:10:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-18 08:29, z pisze:
    > Za nie wypełnianie swoich obowiązków (sprzęt w należytym stanie...)
    > niech się rzecznik sam zwolni

    Od kiedy to rzecznik odpowiada za sprzęt?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-09-18 10:16:57
    Od: scobowski <s...@i...pl>

> [...]
    >
    > Wg niego policja przeprowadzi własne doświadczenia i jeśli potwierdzą
    > doświadczenia dziennikarzy - to Iskry zostaną wycofane z użycia.

    I brawa dla Motyla: ktoś to wreszcie musiał napisać :)

  • 8. Data: 2013-09-18 10:44:28
    Od: p...@g...com

    --I brawa dla Motyla: ktoś to wreszcie musiał napisać :)

    jak najbardziej ... ale to co potwierdzil rzecznik jest przeciez w instrukcji obslugi
    na stronie producenta http://www.simicon.com/index.php, to jest "feature" wybierasz
    najszybszy cel lub o najmocniejszym sygnale i absolutnie nie jest podstawa do
    wycofania urzadzenia ... po prostu policja nieprawidlowo dokonywala pomiarow ...

    a drugi walek to jak dostali legalizacje ? urzadzenie, ktore tak latwo zaklocic nie
    dostanie certyfikacji w zadnym kraju UE o TÜV-ie nie wspominajac, ten kto wprowadzil
    to na polski rynek jest niezlym magikiem z dobrymi plecami, tyle lat a Biuro Spraw
    Wewnętrznych, ABW, CBS czy CBA nic nie wyweszylo ... zenada panie Tusk, panstwo jest
    slabe zadna tam zielona wyspa tylko zasmarkana Bolanda :-)

    P.

  • 9. Data: 2013-09-18 10:57:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-18, p...@g...com <p...@g...com> wrote:

    > a drugi walek to jak dostali legalizacje ? urzadzenie, ktore tak latwo zaklocic nie
    dostanie certyfikacji w zadnym kraju UE

    Polska to tez UE a dostalo ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2013-09-18 11:26:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Sep 2013 08:29:47 +0200, z

    > niech się rzecznik sam zwolni

    Tak! Oraz sprzątaczka, bo ona nie odpowiada tylko za gradobicie! Zwolnić,
    zwolnić wszystkich!

    --
    Pozdor Myjk