  • 11. Data: 2012-07-09 12:45:31
    Temat: Re: canon i70 - opłaca siedo sporadycznych wydruków ?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/07/2012 11:42, Nex@pl wrote:

    > Oj, zdziwiłbyś się. Przyczyn jest tak wiele, że nawet samo położenie
    > drukarki ma spore znaczenie :)

    Całe szczęście, że moja stara HP 970 nie wiedziała o tym, kiedy
    drukowała bez problemu po ponad roku leżenia na kupie gratów w szopie w
    ogrodzie. Tusze nawet nie były oryginalne, tylko jakieś tanie zamienniki
    no-name. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-07-09 12:54:58
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-07-09 12:45, kamil pisze:
> [...]
    > drukowała bez problemu po ponad roku leżenia na kupie gratów w szopie w
    > ogrodzie. Tusze nawet nie były oryginalne, tylko jakieś tanie zamienniki

    Zatem miałeś w dobrym stanie te drukarkę, ja miałem epsony, które czasem
    po dwóch dniach wymagały wręcz przepychania głowic.

  • 13. Data: 2012-07-09 12:58:16
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Tusze nawet nie były oryginalne, tylko jakieś tanie zamienniki no-name. :)

    Akurat to rzeczywiście zależy od wielu czynników i mogłeś po prostu mieć
    szczęście. U mnie zasycha na okrągło a tuszy miałem już sporo różnych.
    Możliwe, że
    po prostu coś źle złożyłem i guma który zatyka dysze w stacji serwisowej nie
    przylega
    tak jak powinna.

    Z drugiej strony ciężko mi uwierzyć, że zasychanie tuszu po tygodniu to
    jakiś masowy
    problem. Sklepy by tonęły w reklamacjach.

  • 14. Data: 2012-07-09 13:04:58
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/07/2012 11:54, Nex@pl wrote:

    > Zatem miałeś w dobrym stanie te drukarkę, ja miałem epsony, które czasem
    > po dwóch dniach wymagały wręcz przepychania głowic.

    Czy w Epsonach głowice nie są częścią drukarki, a nie pojemnika z
    tuszem? Jeśli były zapchane do dwa dni, to albo trafiłeś na kiepski
    tusz, albo po prostu głowice miały już dość..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2012-07-09 13:38:28
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Głowice jakoś tak zwykle lubią zasychać po gwarancji :)

  • 16. Data: 2012-07-09 13:39:47
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-07-09 13:04, kamil pisze:

    > Czy w Epsonach głowice nie są częścią drukarki, a nie pojemnika z
    > tuszem? Jeśli były zapchane do dwa dni, to albo trafiłeś na kiepski
    > tusz, albo po prostu głowice miały już dość..

    Wystarczy odrobina złego tuszu i syf jaki zostaje pod głowicą
    kwalifikuje się tylko do ręcznego czyszczenia. Głowice po wyczyszczeniu
    działają dalej. Stąd mówiłem, że jest bardzo wiele czynników, fakt
    faktem w canonach rzadziej głowice mi się zapychały - częściej padały na
    amen od strony elektroniki.

  • 17. Data: 2012-07-09 16:49:07
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > masowy
    > problem. Sklepy by tonęły w reklamacjach.

    oczywiscie ze to masowy problem nie jest mi znana zadna domowa atramentowka
    z ostatnich dajmy na to 12 lat ktora mogla by postac miesiac i na wydruku
    kontrolnym widac by bylo komplet droznych dysz

    oczywiscie nie znaczy to ze po tygodniu drukarka nie nadaje sie do uzytku
    dysze z czasem sie udrazniaja, zasychaja inne itd itp..

    drukarki laserowe sa tak smiesznie tanie ze pchanie sie w aramentowki
    nie ma sensu o ile nie chce sie drukowac kilku kartek tygodniowo z
    obowiazkowym kolorem,

    jezeli drukuje sie wiecej niz 10 kartek na tydzien mozna dorwac nowego
    della np. 1250c za 150-160 pln, kupic zamienniki na ebayu czy amazonie
    za 40-60 funtow za komplet i zapomniec o zasychajacym tuszu

  • 18. Data: 2012-07-09 17:09:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/07/2012 15:49, m4rkiz wrote:
> [...]
    > z ostatnich dajmy na to 12 lat ktora mogla by postac miesiac i na wydruku
    > kontrolnym widac by bylo komplet droznych dysz

    Miesiąc? Żartujesz, prawda?

    > jezeli drukuje sie wiecej niz 10 kartek na tydzien mozna dorwac nowego
    > della np. 1250c za 150-160 pln, kupic zamienniki na ebayu czy amazonie
    > za 40-60 funtow za komplet i zapomniec o zasychajacym tuszu

    Mam tego Della, wszystko pięknie ale dokładność odwzorowania kolorów to
    on ma, delikatnie mówiąc, daleko w tyle za najtańsza atramentówką z
    promocji w supermarkecie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-07-09 21:34:37
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message news:jtes7d$o0n$1@inews.gazeta.pl...
    > Miesiąc? Żartujesz, prawda?

    nie, nie zartuje (ale pisze o typowych w miare tanich domowych plujkach)
    po miesiacu stania dalej bedzie drukowala wszystkimi kolorami,
    ale czesc dysz nie bedzie dzialac, moze 2 a moze 20, zalezy od tuszu,
    drukarki, wilgotnosci itd. itp.

    zazwyczaj wystarczy puscic czyszczenie dysz i gra, ale pare % atramentu
    i to z kazdego zbiorniczka idzie 'w piach'

    taki model eksploatacji jest ok jezeli drukuje sie ryze na dwa-trzy lata,
    jest pewna szansa ze na tyle te tusze starcza, czy raz bedzie trzeba dokupic,
    nawet zamienniki

    laserowka za 150pln i komplet tonerow za 230 (jak sie ma pecha to plus
    clo i vat) i spokojnie dwie ryzy mozna wydrukowac bez zastanawiania sie czy
    zadziala

    przy kolejnym uzupelnieniu mozna wziac tylko chipy i toner, koszt spada
    do 150-170 pln za toner na 2-3k wydrukow

    > Mam tego Della, wszystko pięknie ale dokładność odwzorowania kolorów to on ma,
    > delikatnie mówiąc, daleko w tyle za najtańsza atramentówką z promocji w
    > supermarkecie.

    http://allegro.pl/drukarki-kalibracja-profil-300-pol
    -epson-canon-hp-i2456607235.html

  • 20. Data: 2012-07-13 13:39:30
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:jtcq15$thh$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam

    Napełniłem to jakimś tuszem do hp i na razie drukuje ładnie. Sprawdze za 2
    tygodnie
    czy będzie drukowało.