  • 1. Data: 2012-07-07 18:05:37
    Temat: Program do naprawy plików jpg
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Witam,
    Padła mi karta SDHC i mam ponad 50 zdjęć uszkodzonych (podgląd niewidoczny,
    programy
    do jpg-ów nie otwierają plików).
    Szukałem progeamów np. PhotoRec 6.13
    ale on potrafi świetnie odnajdywać zdjęcia dawno
    skasowane z dysku.
    Natomiast gdy mu wskażę pliki jpg uszkodzone to
    efekt pracy=0.

    Znacie może program do naprawiania plików, które "widać" a nie można ich
    odczytać??
    Tomek.

  • 2. Data: 2012-07-07 18:08:16
    Temat: Re: Program do naprawy plików jpg
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 07/07/2012 17:05, Tomek wrote:
> [...]
    > efekt pracy=0.
    >
    > Znacie może program do naprawiania plików, które "widać" a nie można ich

    Podpytaj na grupie dotyczącej fotorgafii, grafiki komputerowej,
    czy Twojego systemu operacyjnego...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-07-07 21:39:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.07.2012 18:05, Tomek pisze:
    > Witam,
    > Padła mi karta SDHC i mam ponad 50 zdjęć uszkodzonych (podgląd
    > niewidoczny, programy

    Zmień zasilacz.

  • 4. Data: 2012-07-07 22:27:14
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    wiadomości news:4ff8908c$1@news.home.net.pl...

    > Zmień zasilacz.

    Zasilacz czego?? Nie jaram w ten upał.
    Padła karta w aparacie. Wina zasilacza aparatu??
    T.

  • 5. Data: 2012-07-07 22:52:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Jul 2012, Tomek wrote:

    > Witam,
    > Padła mi karta SDHC i mam ponad 50 zdjęć uszkodzonych (podgląd niewidoczny,
    > programy do jpg-ów nie otwierają plików).
    [...]
    > Znacie może program do naprawiania plików, które "widać" a nie można ich
    > odczytać??

    Pomijając "niesprzętowość" problemu, nie licz na wiele.
    To co widać możesz obejrzeć jakimś programikiem który umie pokazać
    binaria heksem albo podobnie, np. lister z Total Commandera.
    Tyle, że JPG jest skompresowany, co daje taki skutek, że przekłamanie
    w jednym punkcie się propagują na resztę treści (jak ktoś doświadczył
    karty z rzadkimi jednobitowymi przekłamaniami, to wie: od pewnego
    miejsca inne kolory, albo część zdjęcia "przeskalowana" albo jakiś
    podobny wynalazek wizyjny).

    Streszczając: zajrzyj do tego hexa, na początek będziesz widział
    czy pozornie "widoczna" treść to zera, jakiej losowe dane typu
    pozostałości po innych zbiorach itede.
    Po prostu, jak ujrzysz duże bloki samych zer, to masz czyste
    sumienie: tam jest pusto i już.

    Żeby nie było, coś hardware'owego: producenci jakoś nie kwapią się
    do instalowania w aparatach funkcji typu "dwa zapisy" (niekoniecznie
    RAID 1, mogłyby być dwa kolejne zapisy na różne karty, nawet
    kosztem szybkości aparatu)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2012-07-07 22:55:37
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-07 22:27, Tomek pisze:

    > w wiadomości news:4ff8908c$1@news.home.net.pl...

    > Zasilacz czego?? Nie jaram w ten upał.
    > Padła karta w aparacie. Wina zasilacza aparatu??

    to nie jaraj, będziesz zdrowszy

    1. co twój post ma wspólnego z tematyka grupy ?
    2. nie ma programów naprawiających pliki, są programy poprawnie
    odtwarzające dane i są dane których się nie da odtworzyć bo "padła
    karta"i akurat te dane są uszkodzone.