  • 1. Data: 2012-07-09 00:24:51
    Temat: AMD/Intel Pentium Laptop
    Od: Smok Eustachy <s...@g...pl>

    Yo!
    Czy nowa platforma sprzętowa AMD dostępna w atrakcyjnych cenach nie
    ustępuje zbytnie budżetówce Intela, jakimś Celeronom i Pentium? Opłaca
    się to kupić?

  • 2. Data: 2012-07-09 18:49:29
    Temat: Re: AMD/Intel Pentium Laptop
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-07-09 00:24, Smok Eustachy pisze:
    > Yo!
    > Czy nowa platforma sprzętowa AMD dostępna w atrakcyjnych cenach nie
    > ustępuje zbytnie budżetówce Intela, jakimś Celeronom i Pentium? Opłaca
    > się to kupić?

    To zależy - wśród ziomali witających się Yo! Yoł! możesz mieć -10 pkt
    prestiżu (bo to nie Intel, nawet g*y na Atomie).

    W pozostałych przypadkach nowe platformy oparte o Trinity spisują się
    IMHO rewelacyjnie w zastosowaniach do jakich notebooki zostały stworzone
    (zastosowania przenośne), a nie 5kg krowy desktop-replacement, na
    których ludzie potem grają w gry 3D trzymając stale podłączone zasilacza.

    --
    /MB

  • 3. Data: 2012-07-09 19:02:02
    Od: krzychu <k...@p...okay.pl>

    tez sie nad tym zastanawialem czy Intel B960 czy AMD E450

    notebook 15.6

    :-)

  • 4. Data: 2012-07-09 19:24:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal" napisał w wiadomości grup
    > To zależy - wśród ziomali witających się Yo! Yoł! możesz mieć -10 pkt prestiżu
    > (bo to nie Intel, nawet g*y na Atomie).

    No popatrz. Kupiłem Intela bo wymagałem maksymalnej wydajności (core i5 były
    zbyt wydajne - kupiłem i7) i podczas przeglądania stron trzyma ~ 6 h.

  • 5. Data: 2012-07-09 20:17:10
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-07-09 19:24, qwerty pisze:

    > No popatrz. Kupiłem Intela bo wymagałem maksymalnej wydajności (core i5
    > były zbyt wydajne - kupiłem i7) i podczas przeglądania stron trzyma ~ 6 h.

    Jaki to model i ile całość waży? Tak z ciekawości pytam, bo jak to jest
    małe, lekkie i w rozsądnych pieniądzach to może sam w końcu zmienię
    starawego już trochę ultraportable.

    Jednemu potrzebna maks wydajność z wielokomorową baterią bez względu na
    rozmiar i wagę, inny (w tym ja) woli wydajny desktop oraz maksymalnie
    mobilny laptop ważący ~1 kg, który da się włożyć do teczki z innymi
    dokumentami, a nie taskać w osobnej torbie (nawet tylko do samochodu).

    --
    /MB

  • 6. Data: 2012-07-09 20:24:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal" napisał w wiadomości grup
    > Jaki to model i ile całość waży? Tak z ciekawości pytam, bo jak to jest małe,
    > lekkie i w rozsądnych pieniądzach to może sam w końcu zmienię starawego już
    > trochę ultraportable.

    http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-pr
    tinters/ultra-mobile-pc/high-performance/NP-RF511-S0
    4PL-spec

    Dokupiłem do niego dodatkowy moduł 4 GiB (w sumie 8, bo przy 4 GiB nie dało się
    pracować i system używał pliku wymiany, chodź czasami 8 GiB to za mało) i
    wymieniłem kartę wifi (nie jest to pełny 802.11n).

  • 7. Data: 2012-07-10 11:53:39
    Od: Smok Eustachy <s...@g...pl>

    W dniu 09.07.2012 19:02, krzychu pisze:
    > tez sie nad tym zastanawialem czy Intel B960 czy AMD E450
    >
    > notebook 15.6
    >
    > :-)
    I?

  • 8. Data: 2012-07-10 12:20:20
    Od: krzychu <k...@p...okay.pl>

    wtedy jak kupowalem to intel mial taka kampanie promocyjna ze AMD wogole nie bylo na
    polkach sklepowych

    kupilem ACER z B960

  • 9. Data: 2012-07-11 20:07:53
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 09.07.2012 20:24, qwerty pisze:
    > http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-pr
    tinters/ultra-mobile-pc/high-performance/NP-RF511-S0
    4PL-spec

    Trudno to nazwać komputerem przenośnym -- ponad 15" wyświet-
    lacza i prawie 3 kg wagi.

    Sukcesem jest, by w komputerze niewielkim (<= 12"), lekkim
    (< 2 kg) i względnie "mocnym" uzyskać 5-6 h pracy bez wiel-
    kiej baterii wystającej zza obudowy. W komputerze 15" moż-
    na zmieścić wielką baterię i bez problemu uzyskać takie
    czasy pracy.

> [...]
    pracować i system używał pliku wymiany, chodź czasami 8 GiB to za mało) i wymieniłem

    Co Ty robisz na tym komputerze?!? Mnie w notebooku 3 GiB wy-
    starcza całkowicie, nawet 2 GiB byłoby dobre... I to pod
    Vistą.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./