  • 1. Data: 2012-07-06 12:46:15
    Temat: Re: fujitsu ah531 - jak wylaczyc podswietlenie wlacznika?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Q nabazgrał(a):

    > Ktos wie jak w laptopie fujitsu ah531 wylaczyc
    > to irytujace podswietlenie (jasne niebieskie) przycisku wlacz/wylacz?
    > /w biosie nic nie ma, w aplikacja fs tez nie :/

    Czarna taśma :) to samo miałem z HP Elite ... w nocy za lampkę mogło robić
    :)

  • 2. Data: 2012-07-06 15:40:53
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Czarna taśma :) to samo miałem z HP Elite ... w nocy za lampkę mogło
    > robić

    Cholera, pierwszy raz chce, zeby cos sie zepsulo w komputerze :).

    Takie fajoskie, dresiarskie niebieskie ledy od zasiliania, dysku, itd
    i takie jebitne swiatelko przy wlaczniku.
    Niemiecki gust, eh...

  • 3. Data: 2012-07-06 15:44:48
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Q nabazgrał(a):

    > Cholera, pierwszy raz chce, zeby cos sie zepsulo w komputerze :).
    > Takie fajoskie, dresiarskie niebieskie ledy od zasiliania, dysku, itd
    > i takie jebitne swiatelko przy wlaczniku.
    > Niemiecki gust, eh...

    W SONY obecnie mam zielone kółeczko z boku całe świecące, też myślałem jak
    to wyłączyć :)

  • 4. Data: 2012-07-07 11:17:02
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-07-06 15:44, Chris pisze:
    > Q nabazgrał(a):

    > W SONY obecnie mam zielone kółeczko z boku całe świecące, też myślałem jak
    > to wyłączyć :)

    Ja zakleiłam czarną taśmą izolacyjną (bo akurat taka miałam w domu).
    Zostawiłam tylko maleńki prześwit.

    --
    animka