  • 1. Data: 2012-07-08 22:16:40
    Temat: canon i70 - opłaca siedo sporadycznych wydruków ?
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Witam

    Drukuje bardzo rzadko. Mam jakiegoś hp 970cse. Jest to duże jak
    cholera,wolne,
    jakość nie jest powalająca a poza tym za każdym razem jak coś drukuje (co
    kilka
    miesięcy kilka kartek) mam problem z zaschniętych tuszem.

    Wpadł mi w ręce taki canon i70

    http://www.digit.pl/artykuly/34282/Canon.i70.html

    W tej chwili w ogóle nie drukuje.

    Zastanawiam się czy warto coś z tym robić (kupować tusze, czyscić
    głowice...). Czy taka
    drukarka może się nadawać do sporadycznych wydruków ? Zakładam że raczej
    kupie
    jakieś tanie zamienniki tuszy. Zrobiłem raz czyszczenie dysz i nic to nie
    dało a tuszu zeszło
    chyba z 40%. Czy te canony tak sobie zużywają tusz do czyszczenia co jakiś
    czas nawet
    jak się ich nie używa jak na przykład stare epsony?

    Ta drukarka chyba nie jest szczególnie popularna bo nic nie mogę na jej
    temat znaleźć.

  • 2. Data: 2012-07-08 22:22:43
    Temat: Re: canon i70 - op?aca siedo sporadycznych wydruk?w ?
    Od: Krzysztof Lewczuk <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-08 22:16, chochlik_drukarski pisze:
> [...]
    >
    > Zastanawiam si? czy warto co? z tym robi? (kupowa? tusze, czysci?
    > g?owice...). Czy taka
    > drukarka mo?e si? nadawa? do sporadycznych wydruk?w ? Zak?adam ?e raczej
    > kupie
    > jakie? tanie zamienniki tuszy. Zrobi?em raz czyszczenie dysz i nic to nie
    > da?o a tuszu zesz?o
    > chyba z 40%. Czy te canony tak sobie zu?ywaj? tusz do czyszczenia co jaki?
    > czas nawet
    > jak si? ich nie u?ywa jak na przyk?ad stare epsony?
    >
    > Ta drukarka chyba nie jest szczeg?lnie popularna bo nic nie mog? na jej

    Ja przy w swoim niezbyt częstym drukowaniu preferuje kupno możliwie
    taniej drukarki do której nie opłaca się nawet szukać zamienników tuszy
    bo i one zwykle kosztują więcej niż nowa drukarka. Sposób może mało
    "EKO" ale sprawdza się.

    KL

    --
    Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrześcijanin biblijnie
    fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dążenie do tego, żeby państwo

  • 3. Data: 2012-07-08 22:30:21
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Krzysztof Lewczuk wrote:

> [...]
    > taniej drukarki do której nie opłaca się nawet szukać zamienników
    > tuszy bo i one zwykle kosztują więcej niż nowa drukarka. Sposób może

    Ja drukarki na pewno nie kupie. Tego canona dostałem i zastanawiam się
    czy coś z nim robić. Tusze (zamienniki) są do niego po kilka zł i mniej
    więcej tyle
    jest to dla mnie warte - więcej na pewno nie zainwestuje.

  • 4. Data: 2012-07-08 22:42:28
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" napisał:

    > http://www.digit.pl/artykuly/34282/Canon.i70.html

    Przecież to też atramentówka i te same problemy. Poza tym Canon ostatnio
    spsiał. Poszukaj taniej laserówki. Chyba, że chcesz drukować
    kolor/fotografie. Kolorowa laserówka drukująca z fotograficzna jakością nie
    będzie niestety tania. Zresztą atramentówka ze "zwykłych" głowic też nie da
    foto jakości. A głowica foto do Canona to wydatek ok 250,- zł, wydruk
    kilkudziesięciu stron A4 z 50% wypełnienia.

    Remek

  • 5. Data: 2012-07-08 23:14:16
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Remek wrote:

> [...]
    > "zwykłych" głowic też nie da foto jakości. A głowica foto do Canona
    > to wydatek ok 250,- zł, wydruk kilkudziesięciu stron A4 z 50%

    Ale ja nie chce lasera ani żadnej innej. Są 2 opcje: próbować ożywić (co
    wiąże
    się pewnie z jakimiś kosztami) lub pozbyć się. I szukam użytkowników
    tej lub maksymalnie podobnej drukarki (canona).

  • 6. Data: 2012-07-09 10:07:46
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:jtcq15$thh$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > jak się ich nie używa jak na przykład stare epsony?
    >
    > Ta drukarka chyba nie jest szczególnie popularna bo nic nie mogę na jej

    atramenty do Canona
    http://www.agawa.pl/atramenty-tusze-i-kartridze-cano
    n-i-canon-i-70-80-431;20

    radzę pozostać przy HP970 jeżeli jeszcze działa
    http://www.agawa.pl/atramenty-tusze-i-kartridze-hewl
    ett-packard-hp-deskjet-3xx-4xx-5xx-7xx-8xx-9xx-1xxx-
    hp-deskjet-930-c-cm-932-c-935-c-950-c-952-c-959-c-96
    0-c-cse-cxi-970-cse-cxi-980-c-cxi-990-c-cm-cse-cxi-9
    95-c-526;100

    Atramentówke trzeba uruchomić chociaż raz w tygodniu żeby tusz nie zasechł.
    Strach kupować nowe atramentówki, produceci powariowali z pojemnością tuszy
    i zabezpieczeniami.

  • 7. Data: 2012-07-09 10:11:52
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jak będziesz chciał się pozbyć to daj znać.

  • 8. Data: 2012-07-09 10:21:39
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Co do sporadycznego drukowania - atrament to trochę nie w tę stronę.
    Chyba, że kupisz sobie jakiegoś HP i w razie zaschnięcia głowic będziesz
    wymieniał kadridże.

    Generalnie, aby atrament nie zasechł to trzeba przynajmniej raz
    tygodniowo włączyć drukarkę i coś wydrukować używając wszystkich
    kolorów, inaczej to loteria.

  • 9. Data: 2012-07-09 12:32:32
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > włączyć drukarkę i coś wydrukować używając wszystkich kolorów, inaczej to

    Bez przesady. Większość znajomych używa drukarki bardzo sporadycznie
    i jakoś im nic nie zasycha. Może i jest to loteria ale z wyjątkowo dużymi
    szansami na wygraną. Tylko mi się ciągle nie udaje.

  • 10. Data: 2012-07-09 12:42:24
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-07-09 12:32, chochlik_drukarski pisze:

    > Bez przesady. Większość znajomych używa drukarki bardzo sporadycznie
    > i jakoś im nic nie zasycha. Może i jest to loteria ale z wyjątkowo dużymi
    > szansami na wygraną. Tylko mi się ciągle nie udaje.

    Oj, zdziwiłbyś się. Przyczyn jest tak wiele, że nawet samo położenie
    drukarki ma spore znaczenie :)