eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniacall centerRe: call center
  • Data: 2010-02-27 16:24:18
    Temat: Re: call center
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Chevy pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
    >> Chevy pisze:
    >>> witam!
    >>> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste call
    >>> center 3-4 osobowe.
    >>> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
    >>> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
    >>> działa w
    >>> praktyce.
    >>
    >>
    >> Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
    >> 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
    >> dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł za
    >> 1000 minut na 2 tygodnie.
    >>
    >>
    >
    > Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po specjalistach
    > jak można poczytać i zrobić to samemu.
    > Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
    > Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2 sa
    > zajete centralka kieruje na tel_3.
    > O cos takiecgo chodzi.


    Kup bramkę voip i poczytaj

    http://www.ipfon.pl/callcenter.htm

    A właściwie to w odwrotnej kolejności.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: