eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniacall centerRe: call center
  • Data: 2010-02-28 17:33:09
    Temat: Re: call center
    Od: "Jerki" <k...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jak chcesz tanie call-center na tradycyjnym ISDN, zajrzyj na stronę
    www.ositron.pl
    Jarek

    Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
    news:hmbrh8$u99$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:hmbgvn$1ou$1@news.onet.pl...
    >> Chevy pisze:
    >>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    >>> wiadomości news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
    >>>> Chevy pisze:
    >>>>> witam!
    >>>>> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste
    >>>>> call
    >>>>> center 3-4 osobowe.
    >>>>> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
    >>>>> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
    >>>>> działa w
    >>>>> praktyce.
    >>>>
    >>>>
    >>>> Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
    >>>> 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
    >>>> dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł
    >>>> za 1000 minut na 2 tygodnie.
    >>>>
    >>>>
    >>>
    >>> Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po
    >>> specjalistach jak można poczytać i zrobić to samemu.
    >>> Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
    >>> Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2
    >>> sa zajete centralka kieruje na tel_3.
    >>> O cos takiecgo chodzi.
    >>
    >>
    >> Kup bramkę voip i poczytaj
    >>
    >> http://www.ipfon.pl/callcenter.htm
    >>
    >> A właściwie to w odwrotnej kolejności.
    >
    > dobra i tania opcja na call center, ale wole poszukać czegoś na
    > tradycyjnej lini telefonicznej tak jak kolega brum napisałem w poscie
    > poniżej.
    > Naczytałem się dużo o łatwym podsłuchu VoIP i ogólnie o słabych
    > zabezpieczeniach. Ponoć łatwo spreparować pakiet który rozłącza klienta. I
    > nie wiadomo do końca jak wypadnie jakość rozmowy.
    > No ale coś za coś.
    > Jednak 100zł abonamentu za ISDN pro to nie jest kosmiczna suma a jakość
    > pewnie 10x lepsza.
    > Takie moje zdanie moge sie mylic
    >>
    >> --
    >> Liwiusz
    >
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: