eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniacall centerRe: call center
  • Data: 2010-02-27 16:19:43
    Temat: Re: call center
    Od: "Chevy" <c...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
    > Chevy pisze:
    >> witam!
    >> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste call
    >> center 3-4 osobowe.
    >> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
    >> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
    >> działa w
    >> praktyce.
    >
    >
    >
    > Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
    > 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
    > dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł za
    > 1000 minut na 2 tygodnie.
    >
    >

    Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po specjalistach
    jak można poczytać i zrobić to samemu.
    Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
    Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2 sa
    zajete centralka kieruje na tel_3.
    O cos takiecgo chodzi.
    > --
    > Liwiusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: