eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniacall centerRe: call center
  • Data: 2010-02-27 19:19:03
    Temat: Re: call center
    Od: "Chevy" <c...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hmbkhd$bb8$1@news.onet.pl...
    >> Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
    >> Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2
    >> sa zajete centralka kieruje na tel_3.
    >
    > mozna to zrobic na wiele sposobow, np. 2x isdn + wlasna centrala, albo
    > centrala u operatora, przykladowo v-pabx w erze

    rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel. podpinam
    to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1 zglasza sie
    centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij 1, Dzial
    sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka wolnego
    konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
    Tak to działa ?? czy zle rozumiem??

    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: