eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniacall centerRe: call center
  • Data: 2010-02-28 21:06:00
    Temat: Re: call center
    Od: "Chevy" <c...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jerki" <k...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
    news:hme9em$8ht$1@news.onet.pl...
    > Jak chcesz tanie call-center na tradycyjnym ISDN, zajrzyj na stronę
    > www.ositron.pl
    > Jarek
    >

    Dzieki
    > Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
    > news:hmbrh8$u99$1@news.onet.pl...
    >>
    >> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    >> wiadomości news:hmbgvn$1ou$1@news.onet.pl...
    >>> Chevy pisze:
    >>>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    >>>> wiadomości news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
    >>>>> Chevy pisze:
    >>>>>> witam!
    >>>>>> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste
    >>>>>> call
    >>>>>> center 3-4 osobowe.
    >>>>>> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
    >>>>>> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
    >>>>>> działa w
    >>>>>> praktyce.
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>> Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
    >>>>> 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
    >>>>> dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za
    >>>>> 6zł za 1000 minut na 2 tygodnie.
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po
    >>>> specjalistach jak można poczytać i zrobić to samemu.
    >>>> Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
    >>>> Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2
    >>>> sa zajete centralka kieruje na tel_3.
    >>>> O cos takiecgo chodzi.
    >>>
    >>>
    >>> Kup bramkę voip i poczytaj
    >>>
    >>> http://www.ipfon.pl/callcenter.htm
    >>>
    >>> A właściwie to w odwrotnej kolejności.
    >>
    >> dobra i tania opcja na call center, ale wole poszukać czegoś na
    >> tradycyjnej lini telefonicznej tak jak kolega brum napisałem w poscie
    >> poniżej.
    >> Naczytałem się dużo o łatwym podsłuchu VoIP i ogólnie o słabych
    >> zabezpieczeniach. Ponoć łatwo spreparować pakiet który rozłącza klienta.
    >> I nie wiadomo do końca jak wypadnie jakość rozmowy.
    >> No ale coś za coś.
    >> Jednak 100zł abonamentu za ISDN pro to nie jest kosmiczna suma a jakość
    >> pewnie 10x lepsza.
    >> Takie moje zdanie moge sie mylic
    >>>
    >>> --
    >>> Liwiusz
    >>
    >>
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: