eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniacall centerRe: call center
  • Data: 2010-03-06 13:53:22
    Temat: Re: call center
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 27 Feb 2010 20:19:03 +0100, Chevy wrote:
    >rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel. podpinam
    >to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1 zglasza sie
    >centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij 1, Dzial
    >sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka wolnego
    >konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
    >Tak to działa ?? czy zle rozumiem??

    ISDN daje wieksze mozliwosci. Wykupujesz np dwie linie [4 rozmowy na
    raz mozesz przeprowadzic], do nich ... czemu 20 nr, skoro ci tyle nie
    trzeba ? Wiec powiedzmy 10-20 nr tzw DDI [prawie to samo co MSN].

    Operator konfiguruje to tak ze caly zakres numeracji jest obslugiwany
    przez obie te linie.

    Po czym tak konfigujesz centralke zeby polaczenia na nr miejski
    np NNNNNNN03 szly od razu na wewnetrzny fax, NN..00 to np
    informacja/sekretariat, poszczegolni handlowcy maja numery NN..5-9,
    a przychodzace na nr NN..01 sa kierowane do pierwszego wolnego
    handlowca.
    Co lepsze centralki maja wieksze mozliwosci sterowania, np przychodzi
    czlowiek, melduje sie do centralki i ta wtedy mu kieruje rozmowy.
    Wymeldowuje sie, wychodzi - a centralka wie zeby mu na puste biurko
    nie dzwonic.

    Dla klienta zaleta ze nie dzwoni na centralke i nie slyszy "wszyscy
    konsultanci bardzo zajeci, prosze zadzwonic pozniej".

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: