  • Data: 2010-02-23 18:48:36
    Temat: Re: c4 grand picasso - parę pytań lamera
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 18:34:04 +0100, LM napisał(a):

    > 1. Na ile to są generalnie awaryjne samochody - silnik 2.0 HDI, skrzynia MCP

    najmniej awaryjne w swojej klasie - od lat wygrywają wszelkie rankingi,
    choć większość z nich nie jest specjalnie wiele warta

    > 2. Co powinienem sprawdzić przy zakupie - pójdzie na warsztat citroena do
    > przeglądu, ale na co samemu zwrócić uwagę?

    aktualizacja oprogramowania skrzyni - wcześniejsze robiło cyrki przy
    przełączaniu

    > 3. Co powinienem wykonać po zakupie używanego auta, ma 2 lata, ok. 70 tys
    > przebiegu, żeby być spokojnym? Pewnie płyny, filtry - coś jeszcze?

    rozrząd oczywiscie

    > 4. Nie mam doświadczenia z dieslami - na co zwracać uwagę przy eksploatacji?

    nie pałować zimnego, nie gasić od razu po pałowaniu, nie lać syfu,
    opróżniać odstojnik przynajmniej raz w roku

    > 5. Jak robić przeglądy okresowe - co ile - żeby zoptymalizować koszty do
    > zysków?

    tyle co fabryka napisała.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel