    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: było: znowu pijany skurwysyn
    Date: Sat, 8 Dec 2012 10:40:01 +0100

    Dnia 07 Dec 2012 22:50:02 GMT, PK napisał(a):

    > Normalna rzecz. Robi się zima i od razu miejskim rajdowcom robi się
    > mokro w gaciach.

    A moze po prostu oni jednak ostroznie jezdza i dopasowuja predkosc do
    warunkow ... i umiejetnosci :-)

    > To samo jest po deszczu. Nowoczesny samochód wypakowany
    > elektroniką zachowuje się na wilgotnej drodze lepiej niż stary na
    > suchej, co nie zmienia faktu, że kierowca popier... Polonezem
    > 120km/h po tej samej drodze i w lekkim deszczu będzie nowiutkim BMW
    > "turlał się" 50tką jak na znaku.

    A gdzie ty u nas widzisz nowiutkie bmw ? Stare zlomy bez ESP :-)

    Zreszta zima idzie - zacznij podawac filmy jak brykasz z predkosciami
    "letnimi", nie mowie ze sie nie da, ale zobaczymy czy konca zimy doczekasz
    :-)

    > Jest też rzecz, o której dużo słyszę, ale trudno mi zweryfikować.
    > Podobno generalnie w Polsce po deszczu/śniegu od razu robią się korki,
    > zatory itp. Ludzie przyjeżdżający do Warszawy w większości chwalą
    > miejscowych za to, że w trudniejszych warunkach ruch jest nadal dosyć
    > normalny (wolniejszy, ale bez tragedii). Ktoś tu się zgadza z tą opinią?

    Co do warszawy sie nie wypowiem,
    co do wroclawia ... raczej przy pierwszym sniegu niz przy deszczu,
    co do drog miedzy miastami ... ludzie zwalniaja, ale korkow nie widac,
    co do niemieckich autostrad ... a nie, tam faktycznie nie zwalniaja.
    Nie wiem - z powodu dobrych drog, dobrych opon, elektroniki (dawniej tez
    nie zwalniali), czy glupoty.
    Ale spadnie troche sniegu ... i Niemcy potrafia 3 dni stac i czekac az
    stopnieje :-)

    J.