  • 21. Data: 2013-12-19 12:46:17
    Temat: Re: było?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 19 Dec 2013 03:14:17 -0800 (PST), k...@g...com

    > Grupy są ostatnim miejscem gdzie jest demokracja.

    Co z demokracją wspólnego kulturą? Czy przy dyskusji wśród swoich
    znajomych robisz bajzel na stole tylko dlatego, że jest demokracja?

    --
    Pozdor Myjk

  • 22. Data: 2013-12-19 12:55:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 19 Dec 2013 02:38:44 -0800 (PST), Iguan_007

    > To spojrz dokladnie na "zdjecie" na telefonie. Co sie stalo z tlem? ;)

    Tablica z założenia świeci, by dać kontrast dla liter. Oko to niweluje,
    aparat i kamera nie -- dlatego rejestratory mają spory problem w nocy by
    "widzieć" otoczenie jednocześnie nie prześwietlając tablic oświetlanych
    przez własne reflektory, lub reflektory innych aut.

    Tu masz dokładnie ten efekt. Smarkfon wziął ekspozycję na "świecącą"
    tablicę, dlatego słabo oświetlone "tło" jest ciemne. Tym samym sposobem
    można osiągnąć "wypalenie" liter przyklejając nań folię z nadrukiem
    odbijającym światło.

    Nie jestem specjalistą od farb, ale podejrzewam, że są takie co spełnią
    warunki.

    --
    Pozdor Myjk

  • 23. Data: 2013-12-19 13:16:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 19 Dec 2013 12:27:03 +0100, Franc

    > W każdym razie zajmujesz w moim KFie zaszczytne drugie miejsce obok kolegi
    > Artura Maśląga.

    No coś Ty... za co? :P Artur jest często szczegółowy do bUlu, ale do KFa to
    się tutaj da znaleźć wielu zdecydowanie bardziej "zacietrzewionych"
    tkwiących w skrajnej ignorancji. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2013-12-19 15:21:42
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-19 12:27, Franc pisze:
    (...)
    > W każdym razie zajmujesz w moim KFie zaszczytne drugie miejsce obok kolegi
    > Artura Maśląga.

    Dzień dobry :)

    > Słownictwo i bluzgi może są dobrze przyjęte w Twoim otoczeniu, ja ich nie
    > lubię i nie toleruję na grupach, tak samo jako Twojej postawy.

    Uuuu, nieładna sugestia, ale zdaje się że wiem co masz myśli
    - nie podobało Ci się co napisałem o przyczynach oblania egzaminu
    na PJ przez Twojego syna. Dobrze pamiętam? :)

    > Pa!

    Ojoj, z Drobiem sobie posiedzę ;)

  • 25. Data: 2013-12-19 17:18:03
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jest proste rozwiązanie lampa z wbudowaną tzw. fotocelą. To taka lampa
    > błyskowa która wyzwala się automatycznie na błysk innej lampy. Używają
    > tego fotografowie by wyzwalając jedną lampę wyzwolić od razu całą grupę.
    >
    > Nie wiem, czy robienie zdjęć z lampą błyskową skierowana w fotoradar jest
    > legalne, ale w sumie dlaczego nie?
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    wszystkie te pomysly sprawdza sie w slabych warunkach oswietleniowych,
    natomiast w sloneczny dzien mozna sobie to wlozyc w....

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 26. Data: 2013-12-20 08:43:16
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 19 Dec 2013 13:16:51 +0100, Myjk napisał(a):

    > No coś Ty... za co? :P Artur jest często szczegółowy do bUlu, ale do KFa to
    > się tutaj da znaleźć wielu zdecydowanie bardziej "zacietrzewionych"
    > tkwiących w skrajnej ignorancji. ;P
    ;-)
    Czymś się mocno przysłużył, detali nie pamiętam. Mówisz, że warto go
    odKF-ić?

    --
    Franc

  • 27. Data: 2013-12-20 09:03:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 20 Dec 2013 08:43:16 +0100, Franc

    > Czymś się mocno przysłużył, detali nie pamiętam.
    > Mówisz, że warto go odKF-ić?

    Warto dawać szansę. ;P
    Poza tym stosowanie KFa jest dla mięczaków! ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2013-12-20 10:05:22
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 20 Dec 2013 09:03:26 +0100, Myjk napisał(a):

    > Warto dawać szansę. ;P
    > Poza tym stosowanie KFa jest dla mięczaków! ;)
    Niech będzie, w końcu święta - czas przebaczania :-)

    --
    Franc

  • 29. Data: 2013-12-20 18:42:45
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Dnia Thu, 19 Dec 2013 15:21:42 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Uuuu, nieładna sugestia, ale zdaje się że wiem co masz myśli
    > - nie podobało Ci się co napisałem o przyczynach oblania egzaminu
    > na PJ przez Twojego syna. Dobrze pamiętam? :)

    Akurat sugestia odnośnie słownicta o poziomie podłogi była do kogutka.
    Do Ciebie coś miałem - już nie pamięta. Na pewno nie było to odnośnie PJ
    mojego syna, bo ma dopiero 4 lata. :-)

    --
    Franc

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 30. Data: 2013-12-20 19:38:39
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 20 grudnia 2013 18:42:45 UTC+1 użytkownik Franc napisał:
    > Dnia Thu, 19 Dec 2013 15:21:42 +0100, Artur Ma�l�g napisa�(a):

    > Akurat sugestia odno�nie s�ownicta o poziomie pod�ogi by�a do kogutka.
    >
    > Do Ciebie co� mia�em - ju� nie pami�ta. Na pewno nie by�o to odno�nie
    PJ

    > mojego syna, bo ma dopiero 4 lata. :-)
    >

    > --
    >
    > Franc
    >

    > ---
    >
    > Ta wiadomo�� e-mail jest wolna od wirus�w i z�o�liwego oprogramowania,
    poniewaďż˝ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Poziom podłogi bydła będzie dostępny dla ciebie jak przepełzniesz przez 6 metrów mułu
    jaki się pod tą podłogą znajduje i oczywiście przebijesz przez podłogę. Od spodu żeby
    nie było wątpliwości w jakim miejscu jesteś. Nie lubię ludzi co to bułkę przez
    bibułkę, przepraszam że ręką ale nie mam czym itp. A jak ich zostawić samych w
    kościele w którym jest otwarta puszka z datkami to zawartość podpierdolą. Jak ci się
    podoba to możesz być przebierańcem któremu wydaje się że jest lepszy. Ja wolę być
    sobą. Po to są takie słowa i wyrazy żeby ich używać a nie udawać publicznie że ich
    nie ma. A teraz życzę ci żebyś się przy okazji wbijania gwoździa jebnął młotkiem w
    palec i nagrał co wyartykułujesz. Jak masz jakieś opory przed używaniem pewnych słów
    to polecam przeczytanie stenogramu z zapisu rozmów pilotów w pewnym samolocie co o
    drzewo upierdolił sobie skrzydło. Nie było to " pod twą ochronę...." tylko zwyczajne
    o kurwa.