  • Data: 2014-04-22 13:00:48
    Temat: Re: było?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Problem: z kierunku z którego jechał nie ma ani świateł, ani linii
    > zatrzymania, ani nic innego co by jednoznacznie oznaczało początek
    > skrzyżowania.
    >
    > Zatem w którym miejscu wg ciebie powinien się zatrzymać?

    Nie wierze... To juz takie oczywistosci sobie bedziemy tłumaczyc?
    Powinien się zatrzymać w takim miejscu, zeby nie blokować ruchu
    poprzecznego.

    > Jak już wspominałem ten z kamerą mógł uznać, że ten z bumy cwaniakuje
    > i próbuje się wepchnąć, a nie tylko przejechać w poprzek.
    >
    > Mylił się, ale...

    Nawet jeżeli by tak uznał, to cwaniakuje bo próbuje włączyć sie do ruchu
    brzmi jakoś dziwnie...
    Cóż... W takiej sytuacji z boków tez staram się wpuszczać na zasadzie -
    jeden z głównej, jeden z boku. Pomimo tego, że przeważnie bardzo mi się
    spieszy. Jak wszystkim...