  • Data: 2014-04-22 15:23:47
    Temat: Re: było?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-22 13:21, Marcin N pisze:

    > Ja dyskutuję wyłącznie o kulturze osobistej. Zarówno bohaterów filmu
    > jak komentatorów z tego forum. Wszyscy siebie warci.

    Ty nie brałeś udziału w tej dyskusji. Raptem raz się wypowiedziałeś i do
    tego kompletnie nie na temat. Wobec tego bądź łaskaw sobie znaleźć inną
    grupę dyskusyjną, bliższą tematycznie twoim wypowiedziom np.
    pl.misc.frustraci, gdzie ulżysz swoim frustracjom.
    Mam nadzieję, że zrozumiałeś mój wywód i że nie będę musiał użyć
    bardziej ekspresyjnych środków wyrazu w stylu "spier...."?