  • Data: 2009-06-18 16:33:06
    Temat: Re: był sobie dom
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >- jesli nie chcesz sobie psuc humoru to nie czytaj dalej , zamknij ten
    post
    >- jesli nie dobre samopoczucie nie odgrywa wiekszej roli to :

    ok

    > to jest slabo sfotografowane NIC....

    sam mam takie odczucie że można dużo lepiej .....

    ale z trzeciej strony nie lubię udziwniać na siłę. na siłę fotografować
    krzywo, w szarościach, mocno ziarniście, odbarwiać jak klisze,
    przepalać..... ten sam obiekt jest tutaj
    http://www.opuszczone.com/galerie/lutycka/index.php

    jak zrobiłem dla żartu takie zdjęcia to większość zapytała czy znowu zepsuł
    mi się aparat..;-D
    http://infobot.pl/r/1gxR
    http://infobot.pl/r/1gxS
    http://infobot.pl/r/1gxU

    podczas ostatnich wakacji http://infobot.pl/r/12vd próbowałem się
    realizować w fotografii i poszukać innych niż zwykłe wakacyjne kadry. może
    komuś będzie się chciało zobaczyć i powiedzieć co z tego wyszło ;-D

    pozdrawiam