  • Data: 2009-06-19 07:22:21
    Temat: Re: był sobie dom
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    > ale z trzeciej strony nie lubię udziwniać na siłę. na siłę fotografować

    na sile nic sie nie da zrobic.

    trzeba miec wizje - czyli trzeba myslec obrazami.
    potem rutyna sprawia ze wizja przychodzi sama.

    > krzywo, w szarościach, mocno ziarniście, odbarwiać jak klisze,

    nie chodzi o ziarno , krzywizne , jaki ma byc ton, hdr - chodzi o
    ciekawa propozycje plastyczna skoro tresciowo temat sam w sobie jest
    nieciekawy.

    w takich nieciekawych , beztresciowych motywach zabiegi formalne
    pozwalaja uatrakcyjnic przekaz - to stary jak fotografia trick
    formalny. Trzeba miec wizje i do niej dobrac odpowiednie srodki ,
    wtedy beda uzasadnione , cokolwiek bys zastosowal.

    > przepalać..... ten sam obiekt jest
    tutajhttp://www.opuszczone.com/galerie/lutycka/index
    .php

    > jak zrobiłem dla żartu takie zdjęcia to większość zapytała czy znowu zepsuł
    > mi się aparat..;-Dhttp://infobot.pl/r/1gxRhttp://infobot.pl
    /r/1gxShttp://infobot.pl/r/1gxU

    bo trzeba wyrobic w sobie wrazliwosc i nabyc umiejetnosci doboru
    odpowiednich srodkow.
    aby je poznac trza je najpierw uzyc - a wiec uzywaj , probuj , kiedy
    pozna sie cala ich palete bedzie z czego wybierac.
    trzeba isc swoja droga.

    XXX