  • Data: 2009-06-18 19:01:59
    Temat: Re: był sobie dom
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Jun., 20:53, FD <f...@o...pl> wrote:
> [...]
    takie:http://picasaweb.google.de/fotografie25/Zdjeci
    a#

    > te pseudo HDRy to rzeczywistosc zastana?
    > bez urazy - zmieni okuliste albo to co bierzesz....

    alez ja Cie uprzedzilem , ze Twoja opinia wogole mnie nie interesuje ,
    nie ma na nia zapotrzebowania.
    Gdybym chcial ja znac to zwrocilbym sie do ludzi kompetentnych.Nie
    trudno po Twoim pytaniu bylo domyslec sie intencji. Odpowiedz miales
    przygotowana zanim zobaczales zdjecia.
    badz zdrow , idz w pokoju tam skad przyszedles.

    XXX