    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: booster - jak zbudowany?
    Date: Sat, 02 Jan 2016 19:53:35 +0100

    > Tylko jakie źródło chcesz dać? Jaki akumulator mały da Ci 20A na wyjściu? Ile w te
    3 minuty podniesiesz napięcie? Raczej nie naładujesz tak dużego rozładowanego
    akumulatora do 14.5V w 3 minuty.

    Mam auto, które od -5 ma kłopoty z zapalaniem. niema szans aby tanio to
    naprawić. akumulator kupiony rok temu, ten poprzedni 3 lata temu. wtedy
    varta teraz supermarket. Z doświadczenia wiem, że spięcie aut kablami
    rozruchowymi, nie tyle pomaga w rozruchu, tylko powoduje szybkie
    naładowanie "zdechlaka" Tak działają kable z marketu, ktorych przekrój
    to 1.5mm kwadrat. pytanie, czy w czasie takiego doładowania, przez nie
    płynie 10A czy 50A?
    U mnie jest tak, że albo zapali od razu, albo akumulator zdechnie. Wiec
    chciałbym aby to piewsze zakręcenie było jak najbardziej energiczne.

    ToMasz