  • Data: 2016-01-02 20:49:24
    Temat: Re: booster - jak zbudowany? (ot)
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz wrote:

    > mam silnik HDI. To któreś tam auto z HDI. ten akurat ma problem z
    > którymś wtryskiem. Radzi sobie jak pali, ale jak zapala to nie. w
    > okolicy niema mechaników którzy rozkminają takie problemy. albo nie mają
    > wcale interfejsu diagnostycznego (lexia/planet), albo jadą po kolei:
    > zawór egr, przepływomierz.... Z drugiej strony nikomu też nie chce się
    > sprawdzać przelewów. tak czy owak, ponad tysiaka wydałem na diagnozy z
    > drobniutkimi naprawami. Auto jeździ pięknie, zapala idealnie jak są
    > dodatnie temperatury. przy minus5 jest ciężko przy -10 loteria.
> [...]

    Też miałem podobne problemy (przebieg 200); nawet było tak, że przy -5
    cięzko a przy -10 trochę jakby pewniej (może świece dłużej wtedy grzeją).
    Były chyba wymienione świece, może coś jeszcze ale nic to nie pomogło.

    Znalazłem dobrego mechanika co się w dieslach grzebie i załatwił temat w 4
    godziny (może krócej ale tyle mi samochód trzymał).

    Mówił mi, że zwiększył dawkę rozruchową na pompie, (nie wiem czy
    mechanicznie, jakąś śrubą, czy za pomocą interfejsu jakiegoś).

    Ale od tego czasu (3 lata) pali OK, niezależnie od temperatury (teraz auto
    ma przebieg 300).

    jp