  • Data: 2016-01-02 20:31:32
    Temat: Re: booster - jak zbudowany? (ot)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewno masz zuzyte takie uszczelki co na tlokach sa. Jak sa dobre to nie ma w Polsce
    temperatur zeby silnik nie odpalil, chyba ze z Suwalk jestes i jest zima stulecia.

    mam silnik HDI. To któreś tam auto z HDI. ten akurat ma problem z
    którymś wtryskiem. Radzi sobie jak pali, ale jak zapala to nie. w
    okolicy niema mechaników którzy rozkminają takie problemy. albo nie mają
    wcale interfejsu diagnostycznego (lexia/planet), albo jadą po kolei:
    zawór egr, przepływomierz.... Z drugiej strony nikomu też nie chce się
    sprawdzać przelewów. tak czy owak, ponad tysiaka wydałem na diagnozy z
    drobniutkimi naprawami. Auto jeździ pięknie, zapala idealnie jak są
    dodatnie temperatury. przy minus5 jest ciężko przy -10 loteria.
    Akumulator nowy, (drugi), rozrusznik kupiłem mocniejszy, zregenerowałem,
    kable i świece żarowe - w stanie bardzo dobrym.

    ToMasz