  • Data: 2016-03-14 09:41:14
    Temat: Re: bo ja po prostu...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA5CABEC1E7A16budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik Marek f...@f...com ...
    >Chcesz mi powiedziec, ze Prezydent mówi do szefa ochrony: "co wy
    >odpierdalacie, prosze na tej drodze jechać możliwie spokojnie i
    >przestać
    >wyprzedzac na łukach drogi" na co słyszy odpowiedz: "morda, przedmiot
    >transportu nie ma prawa nas pouczaac"?
    >Marku, naprawde? Jestes az tak naiwny?

    Kto wie, w kwestii jazdy nie, ale w kwestii szerszej ochrony ... no
    widziales, Zwierzchnik Sil Zbrojnych mowi "prosze mnie wyladowac w
    Tblisi", a pilot ... nie mowi nie, ale nie laduje, tylko dzwoni do
    szefa ...

    Pewien sens w zapierdalaniu tez jest - samochod ewentualnych
    zamachowcow z tylu zwraca uwage ...

    J.