    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
    Date: Fri, 16 Dec 2011 15:15:06 +0100
    Sender: Myjk <>

    Thu, 15 Dec 2011 19:04:46 +0100, Bydlę

    > Tak, nawet odpisałem z przykładem - oczywiście
    > sprowadzonym do ściany, by uwypuklić.

    Już Ci wykazałem, w odpowiedzi AZ, że nie 18km jak Ci się "imaginuje",
    tylko co najwyżej dwa i dodatkowo przez ładniejszą okolicę, czasowo +2
    minuty, czyli pewnie wyjdzie na jedno jeśli by postać w korku do skrętu.

    > Czyli nie jeździsz do celu, tylko tam, gdzie pusta droga.

    Zawsze jeżdżę do celu, co więcej, dojeżdżam za każdym razem. :P

    > Bo o tym rozmawiamy, nie o stosowaniu objazdów, które nie zawsze
    > są i sensowne, i możliwe. (wiem, że można nadłożyć drogi, ale np.
    > zaproponuj to kierowcy autobusu miejskiego - jak doskonale
    > rozumiesz, nie ma to sensu)

    Kierowcom autobusów KM tak planują trasy i przystanki, że mają odpowiednio
    wiele czasu na zajęcie odpowiedniego pasa, a jeśli nawet nie, to kierowcy i
    tak chętnie przepuszczają komunikację zbiorową -- nawet jak przeginają i
    łamiąc przepisy drą po P-21 -- np. na trasie łazienkowskiej przed GUSem.

    > Och, właśnie trafiasz, gdyż pożądana droga jest zapchana.
    > ;-)

    Jak w Twoim powyższym przykładzie spalonym na panewce.

    ;P

    > NIe wiem o czym myślą inni.
    > cWiem, że czepianie się (autor wątku) ludzi, którzy zgodnie z
    > przepisami zmieniają pas jad do celu, jest co najmniej dziwne...

    Skoro są już przepisy, to można wyłączyć myślenie?
    Chyba cokolwiek nie tędy droga do normalności.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*