-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " fotd" <f...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
Date: Tue, 13 Dec 2011 16:55:43 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 44
Message-ID: <jc802f$4e7$1@inews.gazeta.pl>
References: <jc7t8q$odk$1@inews.gazeta.pl>
<4ee779f3$0$1188$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1323795343 4551 172.20.26.243 (13 Dec 2011 16:55:43 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Dec 2011 16:55:43 +0000 (UTC)
X-User: fotd
X-Forwarded-For: 87.206.63.239
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420228
[ ukryj nagłówki ]to <t...@x...abc> napisał(a):
> begin fotd
>
> > kierowca jadÄ cy pasem "b" chce zmieniÄ pas na pas "a" (do skrÄtu w
> > lewo). Niestety ten pas jest zajÄty przez sznur samochodĂłw, w zwiÄ zku z
> > czym kierowca czeka aĹź go ktoĹ Ĺaskawie wpuĹci - blokujÄ c przez to ruch
> > na teoretycznie droĹźnym (lecz zablokowanym w zwiÄ zku z zaistniaĹÄ
> > sytuacjÄ ) pasie "b". Czy nie powinno byÄ tak, Ĺźe blokujÄ cy przy braku
> > moĹźliwoĹci zmiany pasa powinien jechaÄ na wprost, umoĹźliwiajÄ c tym samym
> > ruch na pasie "b" ?
>
> Powinno.
>
> > Czy to nie jest blokowanie (oczywiĹcie wbrew woli) pasa ruchu ?
>
> Jakie wbrew? KtoĹ mu kaĹźde staÄ w poĹowie? Ja na takich trÄ biÄ ew. omijam
Napisałem "wbrew" w kontekście ślimaka, z którego zjeżdżając, kierowca znalazł
się na pasie "b" mając do dyspozycji stosunkowo krótki jego odcinek, na którym
ma możliwość zmiany na "a". Parę metrów dalej drogi się rozjeżdżają i kierowca
nie będzie mógł skręcić w lewo. Będzie musiał znaleźć inne rozwiązanie,aby
jechać w uprzednio wybranym celu. Nie chcę ich tłumaczyć,bo niestety, m.in. ja
często staję się ofiarą blokady pasa "b".
Ogólnie, zastanawia mnie, dlaczego nie zrobiono linii ciągłej,aby uniemożliwić
takie manewry, stwarzające nierzadko zagrożenie.
>
> jak siÄ da. ;-) Co ciekawe niektĂłrzy podczas omijania dostajÄ nagle
> przyspieszenia i juĹź nie chcÄ wbijaÄ siÄ w poĹowie.
>
też zdarza mi się niestety trąbić, bo sam bym nie zablokował pasa w ten sposób
(jechałbym - nawet nadkładając kilka km - w końcu nikt nie ma mnie obowiązku
wpuszczać,gdy pas zajęty,a ja nie mogę blokować pasa).
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.11 17:56 Myjk
- 13.12.11 18:01 Bydlę
- 13.12.11 18:19 fotd
- 13.12.11 18:51 AZ
- 13.12.11 21:08 Tomasz Pyra
- 13.12.11 21:23
- 13.12.11 21:40 Tomasz Pyra
- 13.12.11 22:50 Bydlę
- 13.12.11 22:51 Bydlę
- 13.12.11 22:59 Dman-666
- 13.12.11 23:51 AZ
- 14.12.11 07:13 Shrek
- 14.12.11 07:54 DoQ
- 14.12.11 07:56 m...@i...pl
- 14.12.11 09:57 Czesław Wiśniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=