    From: " fotd" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
    Date: Tue, 13 Dec 2011 16:55:43 +0000 (UTC)

    to <t...@x...abc> napisał(a):

    > begin fotd

    > Powinno.

    > Jakie wbrew? Ktoś mu każde stać w połowie? Ja na takich trąbię ew. omijam

    Napisałem "wbrew" w kontekście ślimaka, z którego zjeżdżając, kierowca znalazł
    się na pasie "b" mając do dyspozycji stosunkowo krótki jego odcinek, na którym
    ma możliwość zmiany na "a". Parę metrów dalej drogi się rozjeżdżają i kierowca
    nie będzie mógł skręcić w lewo. Będzie musiał znaleźć inne rozwiązanie,aby
    jechać w uprzednio wybranym celu. Nie chcę ich tłumaczyć,bo niestety, m.in. ja
    często staję się ofiarą blokady pasa "b".

    Ogólnie, zastanawia mnie, dlaczego nie zrobiono linii ciągłej,aby uniemożliwić
    takie manewry, stwarzające nierzadko zagrożenie.

    > jak się da. ;-) Co ciekawe niektórzy podczas omijania dostają nagle
    > przyspieszenia i już nie chcą wbijać się w połowie.

    też zdarza mi się niestety trąbić, bo sam bym nie zablokował pasa w ten sposób
    (jechałbym - nawet nadkładając kilka km - w końcu nikt nie ma mnie obowiązku
    wpuszczać,gdy pas zajęty,a ja nie mogę blokować pasa).