  • Data: 2011-07-20 18:23:32
    Temat: Re: bity nie bajty > do PC
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello Waldemar,
    >
    > Wednesday, July 20, 2011, 7:34:54 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Czysta PSK nie boi się NRZI.

    > OMG, a kto tego używał? I kiedy?

    BTX, lata 80te ub. wieku. Leciało 1200 bps do użytkownika i 75bps w drugą
    stronę. Tylko klawisze, to 75 bps wystarczy.

    > Dodanie paru bitów spowodowało podwojenie modulacji? Dziwne...

    Niestety tak. Hardware było takie, jakie było. Mogłem tylko przełączać
    opcje. Gdyby mi się jednak nie udało dekodowanie, to prawdopodobnie można by
    było wtedy kupić inny system. Tylko kosztowało by to ok. 2M EUR. Adaptery
    czy inne transkodery niestety nie były możliwe.

    Waldek