  • Data: 2011-07-24 12:17:42
    Temat: Re: bity nie bajty > do PC
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-24 02:53, Remek pisze:

    > Nie. Nie mówię o odczycu\oie stanu pinów prtu I/O. Mam nadzieję, że jako
    > programista wiesz co to jest rejestr znaczników procesora i nie muszę Ci tego
    > wyjasniać. Związek z tematem ma.

    Nie ma bo w tej kwestii niewiele się zmieniło. Komputery z DOS/Win3.1
    też nie miały operacji na bitach. Skup się i przeczytaj jeszcze raz o co
    chodziło pytaczowi.

    > Procesor nie ma nic do rzecz? Faktycznie. Przecież w komputerze nie pełni on
    > żadnej roli i jest niepotrzebny. Jednak jeśli przyjmiemy, że jest potrzebny
    > ponieważ zarządza/wykonuje większość procesów zachodzących w komputerze to jest
    > faktem, że nie potrafi wykonywać operacji na pojedyńczych bitach, Minimalną
    > dawką danych dla CPU jest bajt.

    > Rzeczywiście w pytaniu było o wczytywaniu bitów do komputera. Czyli jak? RS nie
    > może być? Przestań się wygłupiać, bo nie wiem czy żartujesz, czy mówisz
    > poważnie,

    Zdaniem pytającego nie może być bo rejestry układu RS232 (16c550
    compatible) nie dają się zapisywać/odczytywać wprost z programu do XP
    się przed tym broni.

    MD