  • Data: 2011-07-24 00:53:55
    Temat: Re: bity nie bajty > do PC
    Od: "Remek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" napisał:

    > Mówisz o odczycie stanu pinów portu I/O? Jaki to ma związek z tematem?

    Nie. Nie mówię o odczycu\oie stanu pinów prtu I/O. Mam nadzieję, że jako
    programista wiesz co to jest rejestr znaczników procesora i nie muszę Ci tego
    wyjasniać. Związek z tematem ma.

    > Przecież chodzi o podpięcie się do komputera, a więc jakiegoś elementu
    > peryferyjnego chipsetu. Procesor nie ma nic do rzeczy. I skąd wziąłeś te
    > paczki 1B?

    Procesor nie ma nic do rzecz? Faktycznie. Przecież w komputerze nie pełni on
    żadnej roli i jest niepotrzebny. Jednak jeśli przyjmiemy, że jest potrzebny
    ponieważ zarządza/wykonuje większość procesów zachodzących w komputerze to jest
    faktem, że nie potrafi wykonywać operacji na pojedyńczych bitach, Minimalną
    dawką danych dla CPU jest bajt.

    > A czy pytanie było o RS? Jakby to był RS to nie byłoby problemu.

    Rzeczywiście w pytaniu było o wczytywaniu bitów do komputera. Czyli jak? RS nie
    może być? Przestań się wygłupiać, bo nie wiem czy żartujesz, czy mówisz
    poważnie,

    Remek