  • Data: 2011-07-24 12:07:34
    Temat: Re: bity nie bajty > do PC
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mówisz o odczycie stanu pinów portu I/O? Jaki to ma związek z tematem?
    > Przecież chodzi o podpięcie się do komputera, a więc jakiegoś elementu
    > peryferyjnego chipsetu. Procesor nie ma nic do rzeczy. I skąd wziąłeś te
    > paczki 1B?

    > A czy pytanie było o RS? Jakby to był RS to nie byłoby problemu.

    Pytający nie zdefiniował wprost na jakim interfejsie ale sugeruje ze
    może to być RS (linie sterujące jak w DOS) lub Centronics. Tylko, że na
    XP. ie wiadomo czemu bo i komputery z RS i Centronics są już rzadkością
    i XP wychodzi. ZTCP to dało się obsługiwać zdarzenia z portu RS232 ale z
    wykorzystaniem odpowiedniego API.

    MD