  • 1. Data: 2011-06-26 08:20:31
    Temat: bis w play na abonament
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    Wita!
    Czy da sie w play wziac inny tel niz BB z taryfa black berry ?
    I drugie pytanie czy w przypadku wzieca innego planu taryfowego, np
    rozmowy w firmie, da sie wlaczyc bis jak w play na karte jezeli tak to
    jak dokladnie ?

    pozdrawiam

    --
    z magazynem</a>

  • 2. Data: 2011-06-26 08:26:34
    Temat: Re: bis w play na abonament
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 10:20:31 +0200, Pendrive napisał(a):

> [...]
    > I drugie pytanie czy w przypadku wzieca innego planu taryfowego, np
    > rozmowy w firmie, da sie wlaczyc bis jak w play na karte jezeli tak to

    BIS jest płatne, więc taryfa musi to uwzględniać. Dokąd operatorzy nie
    wprowadzą tego jako dodatkowego pakietu będzie ciężko.
    A o telefon możesz zapytać, zdziwienie będzie bezcenne, że ktoś chce płacić
    za coś, co nie będzie działać, bo oprócz BB z BIS mogą korzystać tylko
    bardzo stare Nokie, i to jeszcze bardzo kulawo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 3. Data: 2011-06-26 08:27:24
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-26 10:20, Pendrive pisze:
> [...]
    > I drugie pytanie czy w przypadku wzieca innego planu taryfowego, np
    > rozmowy w firmie, da sie wlaczyc bis jak w play na karte jezeli tak to

    i jeszcze jedna sprawa nigdzie nie moge znalezc informacji o okresie
    trwania umowy przy zamawianiu tel na stronie play, a na pewno nie mam
    zamiaru dojsc do potwierdzenia zamowienia nie majac swiadomosci na ile
    jest zawierana umowa, bo na wiecej niz 24 m., nie mam zamiaru.

    Druga sprawa na stronie przy przenoszeniu numeru sa dwie opcje

    Z końcem okresu wypowiedzenia u aktualnego operatora
    Wybierz tę opcję, jeżeli masz umowę na czas nieokreślony, kiedy nie
    obowiązuje Cię już promocja

    lub

    Z końcem okresu promocyjnego u aktualnego operatora
    Wybierz tę opcję, jeżeli masz umowę na czas określony i chcesz przenieść
    numer dopiero po jej zakończeniu

    a moja umowa trwac ma jescze rok, i chce wypowiedziec z miesiecznytm
    okresem wypowiedzenia (zerwac placac kare umowna, ale zachowujac okres
    wypowiedzenia) co wiec mam wybrac?

    P.
    --
    z magazynem</a>

  • 4. Data: 2011-06-26 08:57:49
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-26 10:26, Waldek Godel pisze:

    > BIS jest płatne, więc taryfa musi to uwzględniać. Dokąd operatorzy nie
    > wprowadzą tego jako dodatkowego pakietu będzie ciężko.

    w orange moge zakupic (i mam zreszta ) w innej taryfie niz dedykowanej
    dla BB. W play fresh mozna to pewnie da rade tez w inej abonamentowej,
    stad moje pytanie.

    > A o telefon możesz zapytać, zdziwienie będzie bezcenne, że ktoś chce płacić
    > za coś, co nie będzie działać, bo oprócz BB z BIS mogą korzystać tylko
    > bardzo stare Nokie, i to jeszcze bardzo kulawo.

    a nie przyszło Ci na mysl ze mam blackberry i nie mam ochoty placic przy
    najtanszej taryfie 200 zl za aparat?

    A bez aparatu to jakby nie patrzec zwykle frajerstwo podpisywac umowe.

    --
    z magazynem</a>

  • 5. Data: 2011-06-26 09:10:25
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    sam sobie znalazlem
    http://dlafirm.play.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/usl
    uga-blackberry-dla-firm/

  • 6. Data: 2011-06-26 09:11:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 10:57:49 +0200, Pendrive napisał(a):

    > a nie przyszło Ci na mysl ze mam blackberry i nie mam ochoty placic przy
    > najtanszej taryfie 200 zl za aparat?
    >
    > A bez aparatu to jakby nie patrzec zwykle frajerstwo podpisywac umowe.

    Zawsze można albo wynegocjować upust, albo sprzedać telefon

  • 7. Data: 2011-06-26 09:46:18
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

> [...]
    > I drugie pytanie czy w przypadku wzieca innego planu taryfowego, np
    > rozmowy w firmie, da sie wlaczyc bis jak w play na karte jezeli tak to

    jeszcze jedno pytanie mam, o taryfe All Inclusive dla firm max , Firma 25.

    Czy smsy i mmsy schodza z pakietu czy sa doliczane (to samo sms premium)
    i podobnie, usluga STan darmowy, czy w ramach stanu darmowego moge tylko
    dzwonic do play czy takze pisac sms i mms ? W tej konkretnej taryfie (tu
    Stan darmowy kosztuje 5 zl netto).
    I jak z tymi mmsami w play, w orange wk. mnie to ze co drugi mms nie
    przychodzi (przeterminowany, albo pusty) a na infolini tłuki wmawiaja mi
    ze mam zle skonfigurowany tel. (oczywiacie jest to debilny argument bo
    raz przychoda raz nie co jasno wyklucza zla konfiguracje)

    --
    z magazynem</a>

  • 8. Data: 2011-06-26 10:08:07
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-26 10:26, Waldek Godel pisze:

    > oprócz BB z BIS mogą korzystać tylko
    > bardzo stare Nokie, i to jeszcze bardzo kulawo.

    Które?

  • 9. Data: 2011-06-26 10:10:42
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-26 12:08, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Które?

    moga chyba tez nowsze, wystraczy pobrac aplikacje, na stronie uslugu bis
    na orange.pl masz opisane.

    --
    z magazynem</a>

  • 10. Data: 2011-06-26 10:15:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 12:08:07 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Które?

    Compatible Phones
    Nokia 9300i, 9500, Nokia E50, E51, E61, E61i, E62, E65, E70, E90

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan