  • 1. Data: 2011-06-26 10:09:31
    Temat: Komórka jako modem
    Od: "Lucar" <l...@g...pl>

    Witam

    Czy w każdej taryfie obejmującej dostęp do internetu można korzystać z
    telefonu jako modemu do komputera, czy też operator musi dodatkowo udostępnić
    tę opcję?

    Pozdr
    Lucar

  • 2. Data: 2011-06-26 10:55:21
    Temat: Re: Komórka jako modem
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 10:09:31 +0000 (UTC), Lucar wrote:
    >Czy w każdej taryfie obejmującej dostęp do internetu można korzystać z
    >telefonu jako modemu do komputera, czy też operator musi dodatkowo udostępnić
    >tę opcję?

    Co znaczy "jako modemu" ?

    Laczac sie z internetem podlaczasz telefon do komputera "jak modem",
    ale z klasycznym telefonicznym modemem nie ma to nic wspolnego.

    Jesli natomiast musisz sie polaczyc modemowo z innym modemem,
    to jest to zupelnie inna sprawa.

    J.

  • 3. Data: 2011-06-26 11:26:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Lucar" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy w każdej taryfie obejmującej dostęp do internetu można korzystać z
    > telefonu jako modemu do komputera, czy też operator musi dodatkowo

    napewno się da, ale nie z każdym telefonem

    też szukam i nie wiem jak to zrobić

  • 4. Data: 2011-06-26 11:27:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-26 13:26, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Lucar" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > napewno się da, ale nie z każdym telefonem
    >
    > też szukam i nie wiem jak to zrobić

    Czego nie wiesz?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-06-26 11:40:34
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2011-06-26 13:26, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Lucar" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > napewno się da, ale nie z każdym telefonem
    >
    > też szukam i nie wiem jak to zrobić

    moze zmien nokie 3310 na cos nowszego...

  • 6. Data: 2011-06-26 11:55:22
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Czy w każdej taryfie obejmującej dostęp do internetu można korzystać z
    > telefonu jako modemu do komputera, czy też operator musi dodatkowo
    > udostępnić
    > tę opcję?

    Telefon to modem z klawiatura, ekranem, glosnikiem, innymi duperelami,
    no i bardziej rozbudowanym oprogramowaniem.
    Czylizetak.

  • 7. Data: 2011-06-26 12:03:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > Co znaczy "jako modemu" ?

    Tzw. "tethering"? Jak wynika z ostatnich flejmów, dość śliska sprawa w
    niektórych zakątkach globu ;->

    JoteR

  • 8. Data: 2011-06-26 12:28:51
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "peter" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > moze zmien nokie 3310 na cos nowszego...

    wreszcie jakaś propozycja modelu
    skoro wiesz jak na takim modelu zrobić to powiedz

  • 9. Data: 2011-06-26 12:34:39
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-06-26 12:09, Lucar pisze:
    ...operator musi dodatkowo udostępnić
    > tę opcję?

    Taryfa nie ma znaczenia, operatora nie interesuje z jakiego urządzenia
    korzystasz. Skoro udaje Ci się połączyć, to znaczy, że z właściwego bo
    korzystasz z płatnej usługi.

  • 10. Data: 2011-06-26 14:02:06
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-26 14:28, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "peter" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > wreszcie jakaś propozycja modelu
    > skoro wiesz jak na takim modelu zrobić to powiedz

    Problemy z czytaniem ?