  • 1. Data: 2011-06-23 19:54:38
    Temat: WiFi w Androidzie 2.2
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Jak wykasować wszystkie wpisy o sieciach WiFi?
    Mam bałagan po moich zmaganiach i za Boga nie mogę sobie z nim poradzić.
    Skubaniec wykrywa mi przykładowo sieć B i pokazuje ja 2 razy (raz
    wykrył, raz wpisałem z palucha).

    Czy macie też może problemy z D-LINKiem?
    Do modelu 655 bez problemu, za to do 700-ki za Boga nie idzie :(

    __
    Irek.N.

  • 2. Data: 2011-06-23 20:12:21
    Temat: Re: WiFi w Androidzie 2.2
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 23 Jun 2011 21:54:38 +0200, Irek N. napisał(a):

> [...]
    > Mam bałagan po moich zmaganiach i za Boga nie mogę sobie z nim poradzić.
    > Skubaniec wykrywa mi przykładowo sieć B i pokazuje ja 2 razy (raz

    Dłuższe przytrzymanie palcem na nazwie sieci i wybranie "zapomnij sieć"
    powinno pomóc.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 3. Data: 2011-06-23 21:43:16
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Dłuższe przytrzymanie palcem na nazwie sieci i wybranie "zapomnij sieć"
    > powinno pomóc.

    Simple the best...
    nawet pewna pani to śpiewa :)
    THX!