  • 1. Data: 2011-06-25 14:04:09
    Temat: niechlujne regulaminy (Tmob)
    Od: "iux" <s...@w...pl>

    Witam, pierwszy raz się udzielam, więc pozdrawiam na wstępie. Konia z rzędem
    temu kto zrozumie tajemnicę TMobilowskich taryf. Nawet Pan w Punkcie mówił
    inaczej niż Pani na infolinii (która nota bene szukała z przejęciem i sama
    stwierdziła, że to gąszcz), gdyż stwierdził, że "nie istnieje żaden plan abo
    w TMob, który miałby minuty wliczone do Play".
    Konkretnie: promocja "zawsze w kontakcie" abo 99, minut 500. Na stronie
    głównej: minuty "do wszystkich sieci". Po klinkięciu "zamów", cytuję:
    * Minuty do wszystkich sieci (T-Mobile, Orange, Plus i na stacjonarne). O
    Play milczą. A potem w "Warunkach oferty promocyjnej", cytuję: "do
    wszystkich sieci krajowych".
    Gdyby był ktoś, kto ostatnio to podpisywał i wie jak mu schodzą minuty to
    chyba by mnie upewniło. Tylko czemu tam jest taki chaos w tej ofercie?
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-06-25 19:08:38
    Temat: Re: niechlujne regulaminy (Tmob)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-25 16:04, iux pisze:
> [...]
    > Gdyby był ktoś, kto ostatnio to podpisywał i wie jak mu schodzą minuty to
    > chyba by mnie upewniło. Tylko czemu tam jest taki chaos w tej ofercie?

    Najważniejszy jest regulamin, więc jeśli "wszystkie sieci krajowe" to
    znaczy, że łącznie z Play.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-06-26 21:00:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Jun 2011 21:08:38 +0200, Liwiusz wrote:

    >Najważniejszy jest regulamin, więc jeśli "wszystkie sieci krajowe" to
    >znaczy, że łącznie z Play.

    Tak jest - slowo pisane znaczy wiecej niz mowione, chyba ze utrwalone.

    A tu popatrzec w gwiazdki i maly druk - czy nie z wyjatkami te
    wszystkie sieci.

    J.

  • 4. Data: 2011-06-27 19:15:27
    Od: axyt <a...@g...com>

    > Najważniejszy jest regulamin, więc jeśli "wszystkie sieci krajowe" to
    > znaczy, że łącznie z Play.
    >
    > --
    > Liwiusz

    W badziewnej erze od dawna było tak że do play'a nie leciało z
    podstawowego abo...Pamiętam podchwytliwą ofertę gdzie miało się dwa
    pakiety minut - podstawowy (do wszystkich sieci krajowych jak to zwali
    promocyjnych minut (i tu pisali ponownie do wszystkich sieci krajowych
    i play już się pojawiał). Takie abo skutkowało naliczaniem opłat za
    połączenia do play dopóki się nie wykorzystało minut z pakietu
    podstawowego...